Witam serdecznie i zapraszam do zakupu mojej Yamaha FJR 1300 w wersji AS . Postaram się opisać jak najwięcej szczegółów z historii i obecnego jej stanu. Jednak jeżeli coś pominę lub będą mieli Państwo dodatkowe pytania proszę o kontakt pod numerem 607 [zasłonięte] 93 93 lub mailowy. W razie decyzji o zakupie przed skorzystaniem z opcji „KUP TERAZ” proszę o wcześniejszy kontakt w celu doprecyzowania szczegółów transakcji. Cena jaka chcę otrzymać może nie jest najniższa, ale jak to mówią jak ktoś wie co ma to sobie ceni, a biorąc pod uwagę mój egzemplarz w porównaniu do innych w tej wersji i z tego rocznika wystawionych na aukcjach to na pewno się opłaca.
Kombinatorom i handlarzom dziękuję, szkoda kasy na telefon, a zapraszam prawdziwych motocyklistów, którzy szukają pewnego i zadbanego "sprzęta" na długie wypady, bo ten motocykl jest do tego stworzony, zresztą skoro to czytasz to wiesz co to FJR:)
Uprzedzam pytania, w stylu dlaczego sprzedajesz, skoro masz tak dobry i sprawdzony motocykl. Nie wybieram się za granicę, nie urodziło mi się dziecko i żona marudzi (trochę nie do końca bo młody ma już 10 miesięcy:)), nie jest to nic super pilnego, żadne z tych dziwnych tłumaczeń, po prostu dla mnie czas na nieco inne podróżowanie, a taki mam plan w przyszłym sezonie, który chcę spędzić na BMW GS1200. Więc jeżeli ktoś jeździ GS-em i chce pośmigać na FJR-e to zapraszam, może się dogadamy:)
Jeszcze klika słów w temacie modelu AS, sam siadałem na niego z nieco mieszanymi uczuciami (no bo jak to bez klamki sprzęgła...), ale szybko rozwiał wszystkie moje wątpliwości i wiem jaki cel przyświecał konstruktorom. Jeżeli ktoś lubi zakręty, czyli mniejsze lub większe winkle, to tylko AS. Nogi wysoko na setach, żeby nie pozdzierać butów, a biegi sprawnie i wygodnie kciukiem i palcem środkowym. Szybko, sprawnie i bezszelestnie. Jak już jestem przy tym temacie, to nie mogę nie wspomnieć, że w celu jeszcze większych przytarć podnóżek na zakrętach moja FJR ma obniżone zawieszenie i podniesioną kierownicę. Jeździłem wieloma sportowymi motocyklami, i bez kitu FJR w tej konfiguracji bije niejednego "plastika".
Yamaha jest z rocznika 2006 (model oczywiście po ostatnim lifcie), zakupiona w belgijskim salonie i odkupiona na moje zamówienie od pierwszego właściciela w roku 2010. Zarejestrowana po raz pierwszy w Polsce, przeze mnie osobiście w marcu 2011.
Przed nowym sezonem wymieniłem oczywiście wszystko co trzeba:
- olej silnikowy (Motul 300V),
- filtr oleju,
- olej w dyfrze (Motul),
filtr powietrza,
- płyn w układzie chłodzenia (Motul).
Wreszcie przyszedł czas na opis wyposażenia :
-idealnie zsynchronizowane automatyczne sprzęgło, z możliwością zmiany biegów zarówno w sposób tradycyjny, jak i na kierownicy z informacją o aktualnym biegu wyświetlaną na liczniku,
- akcesoryjnie podniesiona kierownica,
- obniżone zawieszenie za pomocą oryginalnego zestawu Yamahy,
- dodatkowe halogeny soczewkowe, zamontowane pod lusterkami, które bardzo ułatwiają nocną jazdę, idealnie doświetlając pobocza,
- komplet oryginalnych kufrów Yamahy, łącznie z kufrem centralnym, którego nie ma zdjęciach, ponieważ praktycznie go nie używałem i leży w szafie,
- regulowane tylne zawieszenie (soft - hard),
- elektrycznie regulowana szyba,
- dodatkowe gniazdo 12 V w schowku,
- schowek z blokadą otwarcia,
- ABS,
- crash pad'y,
- regulowane boczne owiewki, w celu lepszej osłony kolan,
- podgrzewane manetki - fabrycznie.
Serdecznie zapraszam na oględziny FJR-ki i do kupna bo naprawdę warto, zgadzam się oczywiście na wizytę w dowolnym serwisie bądź stacji diagnostycznej.
Zapraszam serdecznie do oględzin na miejscu, ponieważ zdjęcia nie oddają w pełni wszystkich zalet mojego motocykla.
kontakt 607 [zasłonięte] 93 93