Do sprzedania yamaha dt125R.
Pozbywam się ponieważ potrzebuję samochód. Serwisowałem ją we własnym zakresie dlatego znam jak własną kieszeń. Sprowadzona z Niemiec. Jeździłem chyba z 6 lat, głównie teren (weekendowo) i w tym czasie regularnie wymieniałem wszystkie niezbędne części, płyny, osprzęt itp.
Od razu wyjaśniam że nie jest to zajechana crosówa. Wszystko jest sprawne i nie uszkodzone, posiada normalne otarcia, rysy itp ale tylko ze względu na swój wiek. To co urwałem lub zgubiłem gdzieś w lesie jest wymienione na nowe. Silnik jest naprawdę w świetnym stanie. Super wyregulowany i nie kopci (mimo że to 2sów:P) Odgłos powala na kolana, nie głośny ale z basikiem. Jeśli chodzi o moc to naprawdę potrafi miło zaskoczyć.. Wpakowałem w nią naprawdę sporo czasu i kasy.
Opiszę ogólne sprawy ,a wszelkie pytania proszę kierować pod numerem telefonu 505[zasłonięte]161 (wieczorem). Oto krótki opis:
-tuningowy układ wydechowy GIANELLI , przelotowa końcówka
-Nowy łańcuch o-ringowy + zębatki, linki, akumulator żelowy, grube dętki, fajka, przewód WN, świeca, cewka WN,
-w tym sezonie wyczyszczony układ chłodzenia+nowy płyn, wyczyszczony i wyregulowany gaźnik, filtr powietrza
-opona tył w stanie db, przód do wymiany
-Wszystkie blokady pozdejmowane (dyfuzor, moduł, YPVS)
-2 lata temu wymienione simeringi w lagach (oryginal), wmocnione sprężyny + olej utwardzający, nie pocą
-tuningowa crossowa kanapa (nie do kupienia w PL)
-łożyska SKF, tylko oryginalne części i oleje z najwyższej półki.
-pali na dotyk
-duży moment na niskich obrotach- odpowiednio ustawiony zawor YPVS, zawias utwardzony, przełożenie dobrane w teren
-pełna dokumentacja niemiecka+tłumaczenia
wady:
ostatnio uszkodziłem gumową osłone lag- czyli do wymiany
ukręciły się 2 linki ,od licznika i obrotomierza - gdzieś mam chyba nowe
przednia opona łysa, klocki z przodu się kończą
Na jazdę próbną i oględziny zapraszam do Firmy ROLMOT w Milówce.