Witam, Na sprzedaż motocykli Yamaha Drag Star z roku 1999... piękny - tak jak na zdjeciach. Motocykl był użytkowany przez kobietę - prezentuje się przepięknie - jest czysty, zadbany dużo chromu.. Sam jeżdzę CBR F4.. mimo innych upodobań ten egzemplarz uważam za przepiękny. Przebieg - niecałe 9 tyś km, serwisowany, pali na dotyk.. uważam za unikat - mimo rocznika.. Zachęcam do oglądania - z ceną możemy się dogadać. Poniżej krótki opis: Model ten zaczęto produkować od 1997 roku. Początkowo produkowany jako Custom miał płytkie błotniki i dużo chromu w 1998 dołączył do niego model Classic charakteryzowały go głębokie błotniki i szersze przednie koło. Miał on zastąpić długo produkowany model Virago 535, który powoli wychodził z mody, jednak najważniejszy jego element, silnik konstruktorzy Yamahy pozostawili bez większych zmian. Podstawowa różnica tkwi w większej średnicy cylindrów oraz pomniejszonych dyszach gaźnikowych, dzięki czemu Drag Star 650 jest nieco słabszy od swojej starszej siostry, ale za to oszczędniejszy-przy spokojnej jeździe potrafi spalić nieco powyżej 4L/100km. Model Virago 535 od początku swojego istnienia był polecany i lubiany przez amazonki i młodych stażem motocyklistów, odwrotnie jest z Drag Starem. XVS 650 wyposażono w duży 16 litrowy zbiornik paliwa, przez co znakomicie nadaje się do dalekich podróży. Wielką zaletą jest napęd wałem Kardana, pozwala to na pokonywanie wielu tysięcy kilometrów bez większych czynności serwisowych. Silnik Drag Star 650 jest sprawdzoną solidną konstrukcją, ma wystarczająco mocy żeby żwawo przyśpieszyć, jednak o ostrej jeździe i wyprzedzaniu przy prędkości powyżej 100km/h należałoby zapomnieć. Jednostka napędowa to dwucylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem widlasty silnik o pojemności 649 ccm i mocy 40 KM. Głowice są dwu zaworowe z pojedynczymi sprężynami zaworowymi. Gaźniki o średnicy gardzieli 28 mm wyposażono w czujniki położenia TPS i podgrzewanie. Maksymalny moment obrotowy silnik osiąga już przy 3000 obr/min. co dobrze świadczy o jego elastyczności. Środek ciężkości jest położony bardzo nisko dzięki czemu prowadzi się bardzo łatwo i lekko, również manewrowanie w mieście jest bardzo proste, pomimo małego skrętu i dużego rozstawu osi. Choć mniej doświadczeni motocykliści mogą mieć pewne problemy z ciężarem maszyny. Szeroka kierownica, siedzenie kierowcy przypominające fotel, i wysunięte podnóżki sprawiają że pozycja „nogami do przodu” zachęca do jazdy, a 16- litrowy zbiornik paliwa i bezobsługowy napęd do dalszych podróży. Jedynie wysocy kierowcy i pasażer mogą narzekać na brak miejsca. Długi rozstaw osi, korzystnie wpływa na stabilność pojazdu podczas jazdy. Tylny wahacz imitujący sztywne zawieszenie współpracuje z ukrytym pod siedzeniem amortyzatorem, którego charakterystykę można zmienić jednym ruchem ręki. Za zatrzymanie Drag Stara odpowiada pojedynczy hamulec tarczowy z przodu. Tylny bębnowy nie ma już tej skuteczności, ale i tak w zupełności go wystarcza. Yamaha Drag Star zasługuje na uwagę poszukujących stylowego, lekkiego i nieskomplikowanego w prowadzeniu choppera. Jednak jego popularność i niezawodność mają odbicie w cenach, jedynym pocieszeniem jest to że kiedy kupimy już Draga to możemy być spokojni oto, że jego wartość nie spadnie z dnia na dzień. Ceny używanych maszyn zależą od wyposażenia, którego wartość może wynosić nawet kilka tysięcy. Oraz dane techniczne: Dane techniczne i serwisowe Yamaha Drag Star 650 [zasłonięte] 199707 Wymiary i masy - CLASSIC/CUSTOM Długość całkowita: 2450 mm/2295 mm Szerokość całkowita: 930 mm/880 mm Wysokość całkowita: 1105 mm/1065 mm Wysokość siedziska: 710 m/ 695 mm Rozstaw osi: 1625 mm/1610 mm Prześwit: 140 mm/140 mm Promień zawracania: 3500 mm/3100 mm Masa: 249 kg/227 kg Dopuszczalna masa całkowita: 407kg Pojemność zbiornika: 16 L/w tym 3L rezerwa Osiągi Prędkość max. 150km/h Przyspieszenie 0-100 km 8,1s Zużycie paliwo na 100 km 5,6L Rodzaj paliwa PB 95 (benzyna 95- oktanowa) Silnik i napęd Typ: chłodzony powietrzem, 4-suw, SOHC Układ cylindrów: 2-cylindrowy z układem V Moc: 29,8kW ( 40KM ) przy 6500 obr./min Maks. moment obrotowy: 50Nm przy 3000 obr./min Pojemność: 649 ccm Średnica cylindra x Skok tłoka: 81 mm x 63 mm System zapłonu Elektroniczny - T.C.I (digital) Liczba zaworów na cylinder: 2 Stopień Sprężania: 9 : 1 Ciśnienie w cylindrze: min 10bar, norm 11bar, max 12ba Obroty biegu jałowego (luz): min 1150obr/min, max 1250obr/min Rodzaj gaźników / Średnica gardzieli: "MIKUNI"/28mm Chłodzenie: powietrzem Rozruch: rozrusznik elektryczny Alternator 14V 20A Akumulator 12V- 10Ah Układ smarowania: mokra miska olejowa Sprzęgło cierne wielotarczowiec mokre Napęd pierwotny: przekładnia zębata Przełożenie napędu pierwotnego: 68/38 (1.780) Napęd wtórny: wałek napędowy Przełożenie napędu wtórnego: 19/18 x 32/11 (3.071) Typ skrzyni biegów: 5- biegowa sekwencyjna Przełożenia 1 - 38/14 (2.714); 2 - 38/20 (1.900); 3 - 35/24 (1.458); 4 - 28/24 (1.167); 5 - 29/30 (0.967) Nadwozie i zawieszenie Konstrukcja ramy: Kołyskowa, stalowa Kąt skrętu głowicy kierownicy: 35 stopni Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 153 mm / classic 145 mm Zawieszenie przód - CLASSIC: widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm Zawieszenie tył - CLASSIC: wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 98 mm Zawieszenie przód - CUSTOM widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm Zawieszenie tył - CUSTOM wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 86 mm Hamulec przód: tarczowy z zaciskiem dwu tłoczkowym, tarcza o średnicy 298mm Hamulec tył: bębnowy o średnicy 160mm Dane eksploatacyjne i serwisowe Olej silnikowy SAE 10W30 / 3,2 l Filtr oleju HifloFiltro HF145 /K&N KN-145 Płyn hamulcowy DOT4 Olej przekładni głównej (wał Kardana) SAE 80 API GL-4 / 0,19 l Filtr powietrza HifloFiltro HFA4607 / K&N YA-6598 Akumulator: GT12B-4 10Ah 12V Gaźniki /Typ x ilość MIKUNI/ BDS28 x 2 Koła przód - Classic/Custom szprychowe- 16M/C x MT3.00/ szprychowe- 19 x MT2.5 Koła tył – Classic / Custom szprychowe- 15M/C x MT3.50/ szprychowe - 15M/C x MT3.50 Opony przód - Classic/Custom 130/90ZR16 (67S)/ 100/90ZR19 (57S) Opony tył - Classic/Custom 170/80ZR15 (77S)/ 170/80ZR15 (77S) Ciśnienie opon przód/tył 2,0/2,5 Świece zapłonowe NGK DPR7EA-9/NGK DPR7EVX-9 /NGK DPR7EIX-9 DENSO X22EPR-U9 Żarówka przednia lampa H4 55W/60W Żarówka kierunkowskazy P21 (Bay15s) 21W/5W 12v Żarówka światło stop P21 (Bay15d) 21W/5W 12v Podświetlanie zegarów R10 (W5W) 1.7W 12V Kontrolki kierunków R5 (T5) 1,7W 12V Żarówka postojowa Ba9s 12v Bezpiecznik główny: 30A Bezpiecznik- Reflektor: 15A Bezpiecznik- Układ sygnalizacyjny: 10A Bezpiecznik- Instalacja zapłonowa: 10A Bezpiecznik- Światło Postojowe: 10A Bezpiecznik- Podgrzewanie gaźników: 15A Klocki hamulcowe przód MCB 640 / nr cz: 63[zasłonięte] 000 Szczęki hamulcowe tył MCS 957/ nr cz: 66[zasłonięte] 957 lub 65[zasłonięte] 002 Tarcza hamulcowa 91YA21FL Luz zaworowy – ssanie/wydech 0,07-0,12 [mm]/ 0,12-0,17 [mm] Ciśnienie oleju: 0,1/1200 [bar/min-1] Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej: 3,8-4,6 [Ohm] Rezystancja wtórna cewki zapłonowej: 10[zasłonięte] -15100 [Ohm] Rezystancja nadajnika indukcyjnego: 182-222 [Ohm] Bazowe wyprzedzenie zapłonu: 12/1200 [KW/min-1] Liczba wolnych obrotów: 1[zasłonięte] 150-12 [obr./min] Dysza główna gaźnika: 90 Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.] Maksymalne napięcie ładowania 20/5000 [A/min-1] Napięcie regulatora: 14,1-14,9/- [V/min-1] Moment dokręcenia głowicy silnika: 35 [Nm] Szczegółowy opis można również zaciągnać ze stron internetowych. Zachęcam do oglądania. Motocykl przepiekny, zadbany... zachęcam do kontaktu :) Stawka jest do negocjacji Numer telefonu: 507 [zasłonięte] 111, motocykl do obejrzenia w PNIEWACH. Więcej zdjęć po kontakcie mailowym. Można również dzwonić 696 [zasłonięte] 149 Zapraszam