Witam Mam do sprzedania Yamahe Drag star 1100 w stanie bardzo dobrym(nie wymaga żadnych napraw i przeglądów). Sprzedaję sprzęt ze względu mojego wieku. Wszelkie pytania proszę kierować pod e-mail.
Cena jest do uzgodnienia.
Ps-Cena promocyj na wiosne będzie drożej.Można się targować.
Opis Wysokiej pozycji rynkowej modelu XVS 1100 Drag Star decyduje wiele czynników. Motocykl łączy w bardzo udany sposób atrakcyjny wygląd i znakomitą dynamikę, w której decydujący udział ma nie moc, ale wysoki moment obrotowy uzyskiwany przy niskich obrotach. Skuteczne hamulce i niezłe podwozie pozwalają w pełni wykorzystać możliwości jednostki napędowej. Silnik nie jest kłopotliwy, a wał napędowy ogranicza w znaczący sposób czynności obsługowe. Motocykl nie ma żadnych typowych wad mechanicznych. Podczas zakupu oprócz tradycyjnych punktów pojazdu należy jedynie sprawdzić stan szprych w kołach i punkty mocowania przedniego błotnika (możliwość pęknięć). W tej klasie pojazdów bardzo liczy się estetyka, ale także tutaj "duży" Drag Star ma sporo do zaoferowania. Chromowane detale, wskaźniki na zbiorniku paliwa, tylne zawieszenie stylizowane na "sztywny układ", podwójny tłumik wydechu - oto detale, które dla fanów klasycznych jednośladów mają zasadnicze znaczenie. To wszystko decyduje o powodzeniu maszyny i wyjaśnia, dlaczego XVS 1100 stał się godnym następcą Virago 1100. Nie należy się jednak spodziewać, że Drag Stara 1100 uda się kupić tanio. Egzemplarze w dobrym stanie są wysoko cenione. Dane techniczne . Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem Układ: V2, 75° Rozrząd: OHC, 2 zawory na cylinder Pojemność skokowa: 1063 cm3 Średnica x skok tłoka: 95 x 75 mm Stopień sprężania: 8,3 : 1 Moc maksymalna: 45 kW (62 KM) przy 5750 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 85 Nm przy 2500 obr/min Zasilanie: 2 gaźniki Mikuni 37 mm Rozruch: elektryczny Alternator: 350 W Akumulator: 12 V 12 Ah Zapłon: bezstykowy Przeniesienie napędu . Silnik-skrzynia biegów: koła zębate Sprzęgło: wielotarczowe, mokre Skrzynia biegów: pięciostopniowa Przełożenia: . 1:2,35; 2:1,67; 3:1,29; 4:1,03; 5:0,05 Napęd tylnego koła: wałem Cardana Rama: zamknięta, podwójna, stalowa Zawieszenie przednie: teleskopowe, 41 mm, skok 140 mm Zawieszenie tylne: wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym, skok 113 mm Hamulec przedni: tarczowy, podwójny, 298 mm, zaciski pływające, dwutłoczkowe Hamulec tylny: tarczowy, 282 mm Opony przód/ tył: 110/90-18 / 170/80-15 Wysokość siedzenia: 680 mm Rozstaw osi: 1640 mm Kąt pochylenia główki ramy: 57° Masa pojazdu gotowego do jazdy: 277 kg Dopuszczalna masa całkowita: 475 kg Zbiornik paliwa: 17 dm3 Prędkość maksymalna: 168 km/h Zużycie paliwa: 5,6 dm3/100 km Przyspieszenia: 0-100 km/h 5,3 s
kliknij, aby powiększyćZdjęcia przedmiotu |
|
|