Witam!
Mam dziś do zaoferowania Yamahę Aerox 2004r !
Wszystkie części jakie zostały w nim wymienione są nowe kupowane w sklepach tj. Mieloch Motocykle, Jednoślad, Scooter Attack, ScooterKingz, Racing Planet.
Lista podzespołów zmienionych
Mechaniczne:
Cylinder Hebo Manston Replica 70cc
Świeca NGK Racing (długi gwint)
Wał korbowy Malossi MHR
Łożysko korbowodu Polini Evolution
Łożyska wału oraz uszczelniacze (SKF) Stage6 Teflonowe
Łożyska pompy wody oraz uszczelniacze SKF
Wariator Hebo Next Generation
Zewnętrzna tarcza wariatora Malossi (Ventilvar)
Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control MKII (d.107m)
Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler (d.107m)
Pasek napędowy Polini Race
Przełożenia Pierwotne/Wtórne Malossi
Gaźnik Metrakit Dell’orto 21mm
Płytki membrany karobonowe Polini
Króciec ssący o większym przelocie
Filtr powietrza Polini Air Box
Wydech Yasuni C16
Ssanie Polini
Optyczne:
Lakier głęboka perła
Lampa tył Revo LED Lexus Style
Pokrywy pomp hamulcowych TNT Chrom
Nadkole STR8 Chrom
Stopka Boczna IGM chrom
Podwyżka amortyzatora SSP chrom
Kierunkowskazy STR8 białe
Termometr MKII Stage6
Osłona stacyjki TNT chrom
Ciężarki kierownicy STR8 New Style Chrom
Dodatkowo:
Przednia lampa otrzymała żarówkę H4 55W oraz niebieskie postojówki Philips
W zegarach zostało zmienione podświetlenie na niebieskie
Kopuła silnika została solidnie wypolerowana co dało bardzo ładny efekt wizualny
Dzięki tym modyfikacjom skuter prezentuje się naprawdę bardzo okazale ;-)
Dla zainteresowanych:
Jest to wersja Valentino Rossi 46 co oznacza: regulowany tylny amortyzator gazowy oraz obrotomierz. Dokonane zmiany zostały wykonane w 2010/2011r. W skuter zostało zainwestowane mnóstwo pieniędzy, nerw i czasu aby doprowadzić go to tak idealnego stanu. Od samego początku posiadania był dla mnie oczkiem w głowie.
Doskonałe ustawienie silnika sprawia radość z jazdy i daje adrenalinę, wzbudzając zainteresowane przechodniów oraz innych kierowców. Prędkość maksymalna jaką osiąga to 124km/h mierzone GPS’em. Idealne zestawienie części daje przyjemny basowy pomruk daleko w tyle zostawiając chińskie 4T ;-)
Wszystkie płyny dolewane do skuterka były najwyższej jakości m.in. tankowany tylko na stacjach Orlen paliwem 98-oktanowym, olej Castrol 2T Power 1 Racing(dla wiarygodności posiadam jeszcze butelki).
Pamiętaj!
Gdziekolwiek się obejrzysz zobaczysz tylko jeżdżące kosiarki !
Z tym skuterem żaden inny nie ma szans !
Nie ma drugiego takiego, tak dopieszczonego !
Zapraszam na jazdę próbną, scoot naprawdę robi wrażenie !
Cena podlega NEGOCJACJI !!!
Kontakt; 500-[zasłonięte]-754