O nas
Jesteśmy Polską firma z kilku letnim doświadczeniem.Sprzedajemy tylko oryginalny towar na który otrzymasz paragon lub na życzenie Fakturę VAT
![](http://www.gamesaver.pl/public/assets/wysylka24.jpg)
![](http://www.gamesaver.pl/public/assets/zwrot_towaru.jpg)
![](http://www.gamesaver.pl/public/assets/standard_allegro.jpg)
Wysyłka
Wysyłamy codziennie o 11 rano. Zamówienia po tym czasie są realizowane następnego dnia roboczego.
![](http://www.gamesaver.pl/public/assets/dhl.jpg)
![](http://www.gamesaver.pl/public/assets/poczta_polska.jpg)
![](http://www.gamesaver.pl/public/assets/inpost.jpg)
Więcej informacji na telefon.
W dniu wysyłki otrzymasz numer nadania
Odbiór osobisty 10 minut od Wrocławia
Dane do wpłaty i adres:
Idea Bank: 971[zasłonięte]000120[zasłonięte]26356[zasłonięte]002
gamesaver ul.Wiosenna 12 55-010 Żerniki Wrocławskie NIP 912[zasłonięte]7740 czynne od 10 do 18 sobota od 10 do 14
![](http://www.gamesaver.pl/public/assets/ceneo_opinie.jpg)
Regulamin
Kupując akceptujesz informację ze strony o mnie.
XCOM: Enemy Unknown PS3
Język: ![](http://gamesaver.pl/public/assets/IKONY/flags_uk.gif)
Napisy: ![](http://gamesaver.pl/public/assets/IKONY/flags_uk.gif)
Instrukcja/
Okładka: ![](http://gamesaver.pl/public/assets/IKONY/flags_uk.gif)
Ilość graczy:
OFFLINE: 1
ONLINE: 2
Stan gry:
NOWA
zafoliowana
System: PAL
Nośnik:BluRay
PEGI: 18+
![](http://gamesaver.pl/public/assets/IKONY/ps3_dante.jpg)
Info: angielskie wydanie,zawiera ELITE SOLDIER PACK
Elite Soldier Pack zawiera opcje personalizacji żołnierzy, w tym:
- Klasyczny żołnierz X-COM: wraz z rozpoczęciem gry, w barakach znajdzie się nowy rekrut, inspirowany oryginalnymi żołnierzami z pierwszej części gry.
- X-COM: UFO Defence. Kombinezon khaki i fryzura ze spłaszczonymi u góry blond włosami powróci w glorii i chwale, zmodernizowana wraz z resztą uniwersum XCOM.
- Zestawy Soldier Deco: gracze mogą personalizować żołnierzy, korzystając z kilku ulepszeń estetycznych dla pancerzy, w tym z nowych zestawów Hyperion i Reaper
- Pełna personalizacja barw: wachlarz różnorodnych kolorów i odcieni dla wszystkich zbroi w grze pozwoli graczom w pełni kontrolować wygląd ich oddziału.
XCOM: Enemy Unknown to gra strategiczna stworzona przez doświadczone studio Firaxis. Stanowi ona jednocześnie wznowienie kultowej serii zapoczątkowanej przez wydane w 1994 roku UFO: Enemy Unknown.
Pod względem fabuły gra nie stanowi bezpośredniej kontynuacji oryginalnej trylogii z lat 90-tych. Zamiast tego na nowo opowiada historię pierwszego konfliktu ludzkości z agresywną cywilizacją obcych, która postanowiła skolonizować naszą planetę. W celu poradzenia sobie z pozaziemskim zagrożeniem powołana zostaje organizacja Extraterrestrial Combat Unit (w skrócie XCOM). Jej zadaniem jest nie tylko odparcie inwazji kosmitów, ale również odkrycie sekretów ich technologii. Gracz wciela się w głównodowodzącego organizacją.
Rozgrywka prowadzona jest na dwóch płaszczyznach - warstwa strategiczna toczy się w czasie rzeczywistym, podczas gdy bezpośrednie starcia z obcymi na powierzchni Ziemi są turowe. Tryb strategiczny pozwala nam na prowadzenie badań naukowych, odkrywanie sekretów technologii kosmitów oraz produkcję uzbrojenia i sprzętu. Działalność XCOM nie jest tania, więc sporo uwagi trzeba poświęcić stronie ekonomicznej. W radzie państw sponsorującej naszą organizację znajduje się szesnaście narodów i konieczne jest dbanie o ich zadowolenie z naszych rezultatów. Niektóre z nich zapełnią nam konta pieniędzmi, podczas gdy inne (np. nacje afrykańskie) skoncentrują się na dostarczaniu surowców. Wszystko to ma miejsce na dużej mapie obejmującej całą powierzchnię naszego globu. Z tego poziomu zakładamy bazę operacyjną, którą następnie zapełniamy podwładnymi i rozbudowujemy o nowe pomieszczenia oraz laboratoria.
Co pewien czas otrzymujemy wiadomość o odkryciu aktywności obcych i wyruszamy z oddziałem bojowym w celu wyeliminowania zagrożenia. Wtedy gra przestawia się w turowy tryb walki. Dowodzimy w nim niewielką grupką doskonale wyszkolonych żołnierzy i naszym zadaniem jest najczęściej zabicie wszystkich kosmitów na mapie. Podczas starć ogromną rolę odgrywa tzw. mgła wojny i linia wzroku postaci, a poległych jednostek nie da się wskrzesić po zakończeniu misji. W trakcie starć żołnierze nabywają punkty doświadczenia, które następnie wydajemy na rozwijanie ich umiejętności.
Większość misji (za wyjątkiem tych istotnych dla fabuły) generowana jest losowo, zarówno jeśli chodzi o kształt terenu, jak i umiejscowienie wrogich jednostek. Silnik gry umożliwia daleko idącą destrukcję otoczenia. Starcia dodatkowo uatrakcyjnia system morale żołnierzy. Niedoświadczeni podwładni łatwo panikują, a zgon kolegi z oddziału negatywnie wpływ na liczbę uzyskanych punktów doświadczenia.