Przedmiotem ogłoszenia jest ładowarka XCMG 640G rok 2009. Stan bdb.. Kamera cofania, wbudowana waga, fabrycznie wzmocnione ramiona i większy siłownik. WAGA 25 ton.
Silnik
Silnik Cummins QSC 8.3 spełniający normy wymagania TIER III co do emisji spalin.
Rodzaj - 4 suwowy silnik, wysokoprężny z turbodoładowaniem, z bezpośrednim
wtryskiem paliwa, 6-cio cylindrowy, sterowany elektronicznie. Moc na kole zamachowym 244 KM przy 2200 obr/min.
Układ przeniesienia napędu
Skrzynia biegów – model: ZF 4WG 200 typu power-shift, w pełni przełączalna pod
obciążeniem. Cztery biegi do przodu, trzy do tyłu. Zmiennik momentu – ZF - jednostopniowy, jednofazowy o przełożeniu dynamicznym.
Mosty
Model - Meritor (mokry), o dużym przełożeniu z przekładnią planetarną w piastach.
Napęd na 4 koła. Most przedni sztywny, most tylny wahliwy.
Układ hamulcowy
Hamulec zasadniczy działający na 4 koła, pneumatyczno-hydrauliczny. Tarcze mokre. Hamulec postojowy załączany nożnie.
Hydraulika układu roboczego
Pompa główna zębata; max.przepływ 100 ml/r
Max. ciśnienie robocze 17,5 MPa
Rozdzielacz – REXROTH typ D32
Układ roboczy
Typu „Z” – sterowanie za pomocą joisticków, układ skrętu hydrauliczny, przegubowy
zapewniający płynne sterowanie maszyną, minimalny promień skrętu 6,49 m.
Cykl pracy łyżki
- czas podnoszenia łyżki ......................................................................... 6,5 s
- czas opuszczania łyżki .......................................................................... 3,5 s
- czas wysypu łyżki ................................................................................. 1,5 s
Siła wyrywająca (dla łyżki std.) ............................................................... 190 kN
Udźwig (dla łyżki std.) ............................................................ 8 000 kg
Kabina
ROPS/FOPS, wyciszona zgodnie ze standardami UE, ogrzewana z klimatyzacją i radioodbiornikiem. Fotel amortyzowany. Łatwa w odczycie deska rozdzielcza z systemem monitoringu błędów. Sterowanie za pomocą joisticków. W opcji elektroniczna waga urobku w łyżce.
Opony
23,5-25-16 PR (L3)
Układ centralnego smarowania
Typ BEKA (Niemcy), doprowadzenie smaru do wszystkich punktów smarnych maszyny. Wyposażony w sterownik elektroniczny z sygnalizacją błędów i możliwością
nastawienia czasów smarowania.
Monitoring cofania
Układ ten składa się z dwóch elementów: małej kamery o szerokim kącie widzenia
umieszczonej w centralnym punkcie tylnej osłony silnika i kolorowego ekranu LCD
umieszczonego w kabinie w zasięgu wzroku operatora.
Osprzęty
W standardzie łyżka z zębami o pojemności 4,0 m3.
Kontakt: +48 [zasłonięte]288054. Wojtek.