Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

XCMG 640G nie VOLVO HANOMAG CATERPILLAR okazja!!

15-07-2014, 7:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 159 900 zł     
Użytkownik prime_car
numer aukcji: 4383456897
Miejscowość Swiebodzin
Wyświetleń: 40   
Koniec: 15-07-2014 07:40:34

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2009
Stan: Używany
Przebieg (h): 2500
Moc użyteczna (kW): 180
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem ogłoszenia jest ładowarka XCMG 640G rok 2009. Stan bdb.. Kamera cofania, wbudowana waga, fabrycznie wzmocnione ramiona i większy siłownik. WAGA 25 ton. 

  

Silnik

Silnik Cummins QSC 8.3 spełniający normy wymagania TIER III co do emisji spalin.

Rodzaj - 4 suwowy silnik, wysokoprężny z turbodoładowaniem, z bezpośrednim

wtryskiem paliwa, 6-cio cylindrowy, sterowany elektronicznie. Moc na kole zamachowym 244 KM przy 2200 obr/min.

Układ przeniesienia napędu

Skrzynia biegów – model: ZF 4WG 200 typu power-shift, w pełni przełączalna pod

obciążeniem. Cztery biegi do przodu, trzy do tyłu. Zmiennik momentu – ZF - jednostopniowy, jednofazowy o przełożeniu dynamicznym.

Mosty

Model - Meritor (mokry), o dużym przełożeniu z przekładnią planetarną w piastach.

Napęd na 4 koła. Most przedni sztywny, most tylny wahliwy.

Układ hamulcowy

Hamulec zasadniczy działający na 4 koła, pneumatyczno-hydrauliczny. Tarcze mokre. Hamulec postojowy załączany nożnie.

Hydraulika układu roboczego

Pompa główna zębata; max.przepływ 100 ml/r

Max. ciśnienie robocze 17,5 MPa

Rozdzielacz – REXROTH typ D32

Układ roboczy

Typu „Z” – sterowanie za pomocą joisticków, układ skrętu hydrauliczny, przegubowy

zapewniający płynne sterowanie maszyną, minimalny promień skrętu 6,49 m.

Cykl pracy łyżki

- czas podnoszenia łyżki ......................................................................... 6,5 s

- czas opuszczania łyżki .......................................................................... 3,5 s

- czas wysypu łyżki ................................................................................. 1,5 s

Siła wyrywająca (dla łyżki std.) ............................................................... 190 kN

Udźwig (dla łyżki std.) ............................................................ 8 000 kg

 

 

Kabina

ROPS/FOPS, wyciszona zgodnie ze standardami UE, ogrzewana z klimatyzacją i radioodbiornikiem. Fotel amortyzowany. Łatwa w odczycie deska rozdzielcza z systemem monitoringu błędów. Sterowanie za pomocą joisticków. W opcji elektroniczna waga urobku w łyżce.

Opony

23,5-25-16 PR (L3)

Układ centralnego smarowania

Typ BEKA (Niemcy), doprowadzenie smaru do wszystkich punktów smarnych maszyny. Wyposażony w sterownik elektroniczny z sygnalizacją błędów i możliwością

nastawienia czasów smarowania.

Monitoring cofania

Układ ten składa się z dwóch elementów: małej kamery o szerokim kącie widzenia

umieszczonej w centralnym punkcie tylnej osłony silnika i kolorowego ekranu LCD

umieszczonego w kabinie w zasięgu wzroku operatora.

Osprzęty

W standardzie łyżka z zębami o pojemności 4,0 m3.

 

 

Kontakt: +48 [zasłonięte]288054. Wojtek.