Tel 733 - 141 - 999 GG: 48[zasłonięte]691 E-mail: [zasłonięte]@wp.plSklep czyny: Pn-PT 10-19 sob 10_18
Numer konta : 22 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 337923
Na każdy przedmiot udzielamy gwarancji 2 tygodnie! Do każdego przedmiotu otrzymujesz paragon! Koniecznie zapoznaj się ze stroną "O mnie"
Koszty wysylki: 1 gra 6,50 zł przesylka polecona priorytetowa 2 gry 8,50 zł przesylka polecona priorytetowa 3 gry 10zł przesyłka polecona priorytetowa Powyzej 3 gier przesylka paczka 13zł
|
Witamy serdecznie na naszej aukcji !!!
XBOX 360
RED ALERT 3
Command & Conquer: Red Alert 3, to kolejna, trzecia już odsłona doskonałej serii strategii czasu rzeczywistego, przez wielu fanów tego gatunku uważanej za jego czołowego reprezentanta. Premiera poprzedniej części gry miała miejsce ponad 7 lat temu, nic więc dziwnego, iż „trójka” oprócz wielu nowości, również pod względem oprawy wizualnej dotrzymuje kroku najnowszym produkcjom na rynku.
Fabuła Red Alert 3 koncentruje się wokół alternatywnej wersji historii – zdesperowani przywódcy Związku Radzieckiego postanawiają przenieść się w przeszłość aby zmienić bieg wydarzeń i przywrócić świetność Mateczce Rosji. Niestety, nie wszystko idzie zgodnie z planem – została stworzona nowa oś czasu, w której technologia wyewoluowała w zupełnie inną stronę niż w naszej rzeczywistości. Co więcej, na wschodzie powstało nowe supermocarstwo – Imperium Wschodzącego Słońca, które obok Sowietów i Aliantów stanowi jedną ze stron potężnego konfliktu zbrojnego – kolejnej wojny światowej.
Skoro mamy 3 strony konfliktu, mamy również tyle samo kampanii do rozegrania, a każda z nich zamyka się w 9 misjach. Co ciekawe, kampanie można ukończyć samotnie, bądź też zaprosić do współpracy kolegę i rozegrać walki w trybie kooperacji. Jeśli zdecydujemy się na grę w pojedynkę, nasze działania wesprą algorytmy sztucznej inteligencji sterujące dowódcami o różnych osobowościach. Poszczególne armie różnią się jednostkami bojowymi, a te czasami prezentują się dość oryginalnie, żeby nie powiedzieć dziwacznie – o ile bowiem delfiny wykorzystywane były już podczas znanych nam wojen, o tyle uzbrojone niedźwiedzie nie trafiają sie zbyt często. Ale to przecież historia alternatywna – nie dziwi więc wykorzystanie technologii Tesli w sztuce wojennej, transformujące się czołgi czy pływające wyspy – twierdze. Dodatkowo każda jednostka posiada zdolności specjalne – przykładowo zamrożenie wrogich oddziałów czy „rzucenie” niewidzialności na sojuszników może być bardzo przydatne podczas walk. Bitwy toczą się na lądzie, w powietrzu i na wodzie, nie można więc narzekać na jednostajność terenów oddanych do naszej dyspozycji.
Odbiór Osobisty :
Łódź ul. Zachodnia 21
piętrowy budynek I piętro
Róg Limanowskiego a Zachodniej
Poniedziałek - Piątek
w godz. 10-19
Sobota 10-18
Stan Płyty : BDB Rodzaj Gry : Akcja Książeczka : tak System : Pal
Stan Pudełka i Okładki : BDB
|