Tel 733 - 141 - 999 GG: 48[zasłonięte]691 E-mail: [zasłonięte]@wp.plSklep czyny: Pn-PT 10-19 sob 10_18
Numer konta : 22 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 337923
Na każdy przedmiot udzielamy gwarancji 2 tygodnie! Do każdego przedmiotu otrzymujesz paragon! Koniecznie zapoznaj się ze stroną "O mnie"
Koszty wysylki: 1 gra 7,50 zł przesylka polecona priorytetowa 2 gry 9,50 zł przesylka polecona priorytetowa 3 gry 11,50 zł przesyłka polecona priorytetowa Powyzej 3 gier przesylka paczka 13zł
|
Witamy serdecznie na naszej aukcji !!!
Batman: Arkham Asylum • Historia opowiedziana w Arkham Asylum być może nie należy do najbardziej oryginalnych, ale autorzy gry odpowiednio manipulując częściami składowymi swojego dzieła zdołali mnie przykuć do konsoli na długie godziny. Wszystko zaczyna się w chwili, gdy Batman wiezie dopiero co złapanego Jokera do wymienionego przed chwilą „psychiatryka”. Nietoperz podejrzewa jednak, że coś tu nie gra, ponieważ jego arcywróg dał się złapać w zasadzie bez walki. Jak zwykle Wayne się nie myli.
Kontrolę nad Batmanem przejmujemy w chwili, gdy za jego i Jokera plecami zamykają się drzwi więzienia dla obłąkanych kryminalistów. Przez pierwsze minuty zabawy bierzemy udział w ciekawie zrealizowanym „interaktywnym intrze”, które umiejętnie wprowadza nas w klimat dzieła Rocksteady, po czym od razu przechodzimy do pierwszej bijatyki.
W trakcie mordobicia korzystamy tylko z przycisku odpowiadającego za cios i drugiego, którym blokujemy ataki przeciwników. Unikanie ich ciosów i skuteczne wyprowadzanie własnych pozwala nam tworzyć combosy, rzucać przestępcami, czy dobijać ich kiedy padną na glebę. Arkham Asylum to nie tylko bijatyka. Dzieło Rocksteady walkę umiejętnie łączy z jeszcze dwoma innymi elementami. Pierwszym z nich są fragmenty zręcznościowe czy jak kto woli platformowe. Nasz bohater to wysportowany gość, który korzysta z otoczenia i eliminuje dzięki niemu kolejnych przeciwników. W trakcie zabawy zdobywamy gadżety, które pozwolą nam dotrzeć w miejsca niedostępne dla zwykłych śmiertelników albo odkryć tajne przejścia. W arsenale Batmana znajdzie się wyciągarka, wybuchowa pianka, batarangi (możemy nawet rzucać dwoma lub trzema na raz) czy hak służący do burzenia niektórych ścian lub zdejmowanie kratek, blokujących dostępu do szybów wentylacyjnych.
Odbiór Osobisty :
Łódź ul. Zachodnia 21
piętrowy budynek I piętro
Róg Limanowskiego a Zachodniej
Poniedziałek - Piątek
w godz. 10-19
Sobota 10-18
Stan Płyty : DST Rodzaj Gry : Akcja Książeczka : tak System : Pal
Stan Pudełka i Okładki : BDB
|