Harry Potter for Kinect
for Kinect jest grą zręcznościową, którą stworzono z myślą o kontrolerze ruchu Kinect. Tytuł powstał na podstawie filmowej i książkowej licencji przebojowej serii Harry Potter. Jego producentem jest brytyjskie studio Eurocom, znane dobrze dzięki grom GoldenEye 007: Reloaded oraz Dead Space: Extraction.
Harry Potter for Kinect korzysta z fabuły i postaci, pojawiających się w całej sadze o młodym czarodzieju. Gracze biorą udział w najważniejszych momentach w życiu bohaterów serii, takich jak Harry, Ron czy Hermiona. Co ciekawe, nie musimy kierować jednak znanymi postaciami, autorzy przewidzieli bowiem możliwość stworzenia własnego awatara, który zostaje przyjęty do szkoły magii. Jeżeli zdecydujemy się zrobić sobie zdjęcie, przy pomocy kamery kontrolera, gra automatycznie stworzy posiadające naszą twarz wirtualne alter-ego.
Podobnie jak wiele innych tytułów na Kinecta, jak Kinect Star Wars, produkcja jest zestawem luźno połączonych ze sobą zręcznościowo-logicznych minigier. Wymagają one od graczy pewnej dozy wysiłku fizycznego, bowiem komendy wydajemy najczęściej szybko poruszając rękoma, skacząc lub kucając. W trakcie rozgrywki, gracze między innymi próbują złapać złotego znicza na meczu quidditcha, rzucają zaklęcia za pomocą własnoręcznie wybranej i kupionej różdżki, siłują się z mandragorą na lekcji zielarstwa lub stawiają czoło Lordowi Voldemortowi. Bawić będziemy się zarówno samotnie jak i wspólnie na jednym ekranie z innymi graczami, w trybie kooperacji lub przeciw sobie.
Oprawa graficzna tytułu stara sie wiernie odtworzyć wygląd bohaterów, scenografię oraz klimat znany z filmów o młodym czarodzieju. W nastrój wprowadzi nas też oryginalna ścieżka dźwiękowa, którą mogliśmy usłyszeć podczas seansów w kinie.
Kinect: Disneyland Adventures
jest pierwszą produkcją stworzoną na bazie specjalnej umowy z Disneyem, na mocy której na Xboksa 360 dostarczane są tytuły z akcją umiejscowioną w tym uniwersum, wykorzystujące kontroler Kinect. Całość jest tak naprawdę zbiorem mini-gier przygotowanych z myślą o najmłodszych, a za jej stworzenie odpowiada studio Frontier Developments.
Wśród dostępnych konkurencji znajdziemy m.in. lot w przestworzach, toczenie się w środku przezroczystej kuli, czy zjazd na śniegu. Zadanie gracza w głównej mierze opiera się na odpowiednim balansowaniu ciałem w czasie wykonywania tych zadań. Wszystko to z udziałem barwnych postaci Disneya, takich jak Piotruś Pan czy Alicja w Krainie Czarów. Oczywiście sterowanie zostało maksymalnie uproszczone, aby dzieci mogły sprostać jego wymaganiom.
Oprawę graficzną utrzymano w bajkowej konwencji – przemierzamy kolorowe światy z najbardziej znanych kreskówek, a także eksplorujemy wirtualny park Disneylandu. Jest on swego rodzaju bazą wypadową, z której udajemy się do poszczególnych mini-gier i wybieramy kolejność ich zaliczania. Grę możemy przechodzić także w trybie kooperacji, gdzie druga osoba pomaga ukończyć trudne wyzwania i zdobywać nagrody.
Kinect Adventures
to kompilacja dwudziestu gier zręcznościowych, stworzonych z myślą o Kinect – nowym kontrolerze do Xboksa 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft i studio Good Science. Pod względem struktury przypomina inną produkcję startową na Kinecta, czyli Kinect Sports.
W ramach Kinect Adventures gracz bierze udziału w różnego rodzaju mini-grach, w których kontrola odbywa się poprzez wykonywanie odpowiednich ruchów przed Kinectem. Wśród zaproponowanych aktywności znalazł się m.in. spływ pontonowy, bieg przełajowy, popularny zbijak (uderzanie w lecące w kierunku gracza piłki), a także przejażdżka wagonikiem połączona z próbą pokonania skomplikowanego toru przeszkód (wymuszającego na graczu m.in. schylanie się oraz podskakiwanie). Rozgrywka sprowadza się tu do unikania błędów, a także zdobywania jak największej liczby punktów. Najciekawsze akcje wykonywane przez gracza uwieczniane są na zdjęciach oraz filmach wykonywanych przez Kinect.
Kinect Adventures to także tryb rozgrywki wieloosobowej – w niektórych mini-grach w zabawie, sprowadzającej się zarówno do rywalizacji, jak i kooperacji (np. w spływie rwącą rzeką), mogą uczestniczyć maksymalnie cztery osoby.
Xbox 360 Slim 250 GB wersja "E"
to najnowsza wersja konsoli Xbox 360 firmy Microsoft. Charakteryzuje się ona mniejszymi wymiarami (o 30 procent względem konsol z serii "fat")270 na 75 na 264 mm, waży zaledwie 2,9 kg (3,5 kg w przypadku wcześniejszych modeli). Xbox 360 posiada także wbudowane WiFi w standardzie N – 802.11n, pozwalające na komunikację radiową padów i pilotów z częstotliwością 2,4 GHz. Na uwagę zasługuje fakt, że konsolę wyposażono w zasilacz pobierający mniej prądu. Zadbano również o cichszą pracę urządzenia. Pod obudową znajdziemy układy wykonane w technologii 45 nanometrów. Natomiast na obudowie dostępne są dodatkowe przyciski: on/off, przycisk wysuwania tacki z sygnałem dźwiękowym, a także port pozwalający na podłączenie kontrolera Kinect. Zwiększono również ilość dostępnych portów USB – 3 z tyłu i 2 z przodu.
Najważniejsze cechy:
- 30% mniejszy od konsol z serii "fat"
- nowy design
- cichszy
- układy w technologii 45 nm
*do podłączenia pada do komputera PC, wymagany jest zakup dodatkowego adaptera.
Adapter dostępny na naszych aukcjach.
ZDJĘCIE PRODUKTU POGLĄDOWE.
!! UWAGA !! Bezpośrednio po zakupie prosimy o ustalenie formy płatności i wysyłki.
Przy zakupie wystawiamy paragon. Możliwość wystawienia faktury vat.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów