Sprzedawany zestaw jest fabrycznie nowy i objety gwarancją Door to Door producenta firmy Microsoft oraz naszego sklepu na okres 24 miesięcy. Podstawą gwarancji jest paragon lub Faktura VAT które są wystawiane w dniu wysyłki zakupionego towaru do nabywcy. Dzięki możliwości sterowania ruchami całego ciała technologia Kinect rewolucjonizuje sposób gry i nadaje nowy wymiar rozrywce. Ramiona, nogi, stopy i dłonie ― Kinect nie potrzebuje żadnych kontrolerów, tylko Ciebie. To tak naturalne oraz intuicyjne, że zapomina się o technologii. Liczy się wyłącznie człowiek.
Kinect to urządzenie przeznaczone do konsoli Xbox 360, pozwalające na sterowanie grami przy wykorzystaniu własnego ciała (skacząc, biegnąc w miejscu, kopiąc, rzucając, łapiąc, etc). Zostało ono wyposażone w specjalny czujnik, w skład którego wchodzi kamera, mikrofon oraz przestrzenny sensor ruchu oraz procesor. Dzięki temu możliwe jest odczytywanie ruchów gracza znajdującego się przed telewizorem i przenoszenie ich na ekran w czasie rzeczywistym. Oprócz tego w trakcie rozgrywki można wydawać rozmaite komendy (w kilku dostępnych językach); w ten sposób następuje interakcja z postaciami widocznymi na ekranie. Z kontrolera można skorzystać już przy logowaniu się do Xboksa 360, a także w trakcie przeglądania jej zasobów - nic nie staje na przeszkodzie temu, by uruchomić grę korzystając z komendy głosu. Dlatego też na potrzeby Kinecta została przygotowana odświeżona wersja dashboarda (interfejsu konsoli).
Kinect Adventures to zestaw składający się z dwunastu mini - gier o charakterze zręcznościowym przeznaczony na konsolę Xbox 360 i wykorzystujący kontroler Kinect, pozwalający na sterowanie za pomocą własnego ciała.
Tytuł ten należy do segmentu casual i charakteryzuje się niskim poziomem trudności oraz nieskomplikowanymi zasadami rozgrywki. Oprócz trybu dla pojedynczego gracza pozwala ona także na zabawę w trybie rywalizacji i kooperacji dla maksymalnie czterech osób.
Opisywana produkcja oddaje do dyspozycji m.in. takie konkurencje, jak zbijak, gdzie musimy uderzać w kulki lecące w naszą stronę, jazda wagonem na torze przeszkód (omijamy je poprzez skakanie, kucanie, wychylanie się, itp.), a także spływ pontonem po rzece. Za pomyślne ukończenie danego zadania otrzymujemy okreąloną liczbę punktów, na podstawie których tworzony jest ranking graczy - możemy porównywać swoje wyniki z innymi użytkownikami. UWAGA: Proste komendy głosowe w grze należy wypowiadać w języku angielskim.
KUNG FU PANDA2
To nie tania gra jakie oferuja inni ale prawdziwy hit i nowość o wartości ok 130-150zł !!
Kung Fu Panda 2 to gra stworzona na licencji filmu, który w kinach ukazał się pod tym samym tytułem. Nie po raz pierwszy wcielamy się w pandę Po - pierwsza cześć serii, stworzona przez studio Beenox, swoją premierą miała w czerwcu 2008. Wydawcą tego tytułu było Activision Blizzard. Zgodnie z umową z grudnia 2009 prawo do produkcji gier na podstawie marek DreamWorks (które to studio jest autorem animacji z leniwym misiem w roli głównej) przejęło THQ i to właśnie ta firma odpowiada za opisywany tytuł.
Fabuła podejmuje wątki, które stanowiły zakończenie filmowego pierwowzoru. Kierowany przez nas Po toczy finałową walkę z Mistrzem Shen. Okazuje się jednak, że ta batalia nie rozwiązuje wszystkich problemów naszych bohaterów. Wraz z piątką naszych przyjaciół: Małpą, Żurawiem, Żmiją, Tygrysicą i Modliszką ponownie ruszamy do walki. Stawką po raz kolejny jest przyszłość sztuk walki, dobro mieszkańców Gongman City oraz pokój na świecie. W naszej podróży towarzyszy nam także znany z poprzedniej części Mistrz Shifu.
Kung Fu Panda 2 to zręcznościówka, z elementami gry przygodowej. Poza daniem głównym, czyli walką z przeróżnymi przeciwnikami, musimy wykazać się także umiejętnością logicznego myślenia. Na naszej drodze pojawiają się bowiem zagadki, których rozwiązanie nie jest oczywiste i przy rozwiązaniu których mocno się nakombinujemy.
Dodatkowym urozmaiceniem są zdolności specjalne naszych towarzyszy. Modliszka potrafi paraliżować przeciwnika, którego następnie możemy zaatakować z powietrza - taki atak specjalny może wykonać Żuraw. Małpa dysponuje ponadprzeciętną zręcznością, do perfekcji opanowała także wykorzystanie własnego ogona jako broni. Prowadząc Tygrysicę możemy skorzystać z jej szybkości. Zdolności te sprawiają, że otwarte starcie z dużą grupą przeciwników nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem - warto pobawić się w stratega i wyeliminować zagrożenie z pomocą przyjaciół.
Grupę docelową Kung Fu Panda 2 stanowią dzieci w wieku od 6 do 14 lat i to właśnie dla nich przystosowana jest oprawa audiowizualna tej gry. Wszystko jest tu jasne i kolorowe, a w tle słyszymy muzykę adekwatną do naszych poczynań na ekranie.
Pełna wersja gry do pobrania z Xbox LIVE(wymagane jest połączenie internetowe)