Nie jest to dodatek do oleju w sensie zmiany jego właściwości - olej jest tylko transportem do miejsc tarcia.
Zamiast wstępu...
Moje własne doświadczenie praktyczne z tymi preparatami ma już ok. 12 lat i sumaryczne przebieg w kolejnych autach dawno przekroczyły 500 000km.
Włożyłem (inne ceny były) ok.400 zł a na 100 tys. km zwróciło mi ok. 9000 zł. liczyłem tylko paliwo i olej.
Stosowałem i stosuję z pełnym zaufaniem gdyż sprawdziły się wielokrotnie. Na naszym rynku zaistniały na początku wieku i zniknęły.
Znajdziesz też szereg filmów na You Tube "xado test", dotyczących wszelkich rewitalizantów z wszystkich kontynentów prócz Antarktydy, tak z przeprowadzonych badań jak i prób eksploatacyjnych.
Rewitalizant do silników z zapłonem samoczynnym.
Zasady stosowania rewitalizanta w silnikach czterosuwowych dowolnego typu.
I etap: zawartość tubki wycisnąć we wlew oleju silnika rozgrzanego do roboczej temperatury. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 5 – 10 minut.
II etap: przeprowadzić jak w pierwszym po przebiegu 100 – 250 km, nie przekraczać górnej granicy.
III etap: przeprowadzić jak drugi z zachowaniem zasad zawartych w punkcie I oraz II.
Uzyskane powłoki w miejscach tarcia wytrzymują przebiegi rzędu 100 000 kilometrów
Do każdego dołączam instrukcję wraz z uwagami dotyczącymi stosowania oraz kontakt telefoniczny do mnie.
Pytania proszę kierować przez Allegro lub tel: 888[zasłonięte]520
Certyfikowany Dystrybutor
Zadbaj dzisiaj abyś „jutro” nie żałował…
Konfekcjonowanie:Benz-9ml/XA 10102
Jeżeli stosowałeś któryś z rewitalizantów - podziel się swoimi uwagami na forum XADO.
"xadover"
Sprawdź na innych aukcjach – co jeszcze proponuję.