Co to właściwie jest REWITALIZANT?
Rewitalizant zawiera „materiał budowlany”, jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). Jest to efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu- czy nawet czterokrotnie dłużej.
Efekty działania rewitalizanta
W procesie obróbki pomp wtryskowych, rozpylaczy, pompowtryskiwaczy na powierzchniach elementów (element tłoczący, zaworek tłoczący, igła rozpylacza, dozator itp.) buduje się metaloceramiczna warstwa, rosnąca na bazie siatki krystalicznej warstwy powierzchniowej materiału rodzimego. Takim sposobem następuje zamiana z pary „metal-metal” na parę „metaloceramika-metaloceramika” jaka jest praktycznie niezniszczalna.
- przywrócenie geometrii i jej zabezpieczenie elementów tłoczących, zaworków tłoczących i innych elementów smarowanych paliwem w pompach wtryskowych w tym także pompowtryskiwaczy czy systemów Common Rail
- zmniejszenie zużycia paliwa co jest wynikiem lepszego rozpylenia paliwa
- wzrost mocy silnika
- znaczne zmniejszenie stopnia szumu i wibracji
- zmniejszenie emisji toksycznych składowych w spalinach
- zabezpieczenie przed wpływem paliwa złej jakości
- Wykorzystywać z paliwem odpowiednim do sezonu.
- Dodatkowo zamontowane filtry mogą obniżyć efektywność rewitalizacji a szczególnie kończące swoją przydatność.
- Przed zastosowaniem zaleca się oczyszczenie układu paliwowego z odkładów. Do tego celu można wykorzystać preparat VERYLUBE DIESEL LUXE.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY, MAILOWY BĄDŹ GG.