Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

XADO Rewitalizant do odnowienia przekładni pewniak

17-04-2015, 21:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.44 zł     
Użytkownik nantri_01
numer aukcji: 5247684142
Miejscowość Brzeg
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-04-2015 20:47:54
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nie jest to dodatek do oleju w sensie zmiany jego właściwości - olej jest tylko transportem do miejsc tarcia.


Moje własne doświadczenie praktyczne z tymi preparatami ma już ok. 12 lat i sumaryczne przebieg w kolejnych autach dawno przekroczyły 500 000km.  

Stosowałem i stosuję z pełnym zaufaniem gdyż sprawdziły się wielokrotnie. 

Znajdziesz też szereg filmów na You Tube "xado test", dotyczących wszelkich rewitalizantów z wszystkich kontynentów prócz Antarktydy, tak z przeprowadzonych badań jak i prób eksploatacyjnych.


XADO – REWITALIZANT


CO TO JEST:

Drobnodyspersyjna,  wielokomponentowa mieszanina minerałów z rozlicznymi aktywatorami i katalizatorami.

Środki smarne lub paliwa są jedynie transportem do miejsc tarcia.

 

DZIAŁANIE:

Wykorzystuje zjawisko mikrozatarć, gdzie lokalne temperatury przekraczają 730°C.

Miejsca te wykazują anormalną aktywność w wyniku uszkodzenia sieci kryształów metalu.

Następuje „mikrospawanie” cząsteczek  i ich dyfuzja w głąb sieci krystalicznej metalu rodzimego.

Anomalie w połączeniu z obciążeniem i ruchem, nadają charakter i kierunki zabudowy.

Powstaje nowa warstwa powierzchniowa o zupełnie innych parametrach.

Warstwa ta jest określana jako metalo-ceramika i jest nierozerwalnie związana z metalem rodzimym.

Regulatorem jest sama zabudowa prowadząca do zaniku anomalii a więc wstrzymania procesu.

Granicą zabudowy są maksima lokalne(szczyty) a więc wymiar liniowy praktycznie nie ulega zmianie.

Sprawdzenie techniczne należy wykonać albo pomiarem ciśnienia albo wydatkiem przepływu.

 

Przeznaczony do wszelkich przekładni mechanicznych stosowanych w pojazdach a to:

1. manualne skrzynie biegów.

2. Mosty napędowe.

3. Skrzynie rozdzielcze.

Wszelkie przekładnie mechaniczne stosowane w napędach maszyn stacjonarnych - reduktory, multiplikatory niezależnie od przyjętego rozwiązania.

Wyłączone z tego są przekładnie bezstopniowe.


Jedna tubka na 1 litr oleju przekładniowego. Cykl można uznać za zakończony po ok. 2000 km lub ekwiwalencie godzin pracy tj. około 60 rbh.

 

 

Do każdego dołączam instrukcję wraz z uwagami dotyczącymi stosowania oraz kontakt telefoniczny do mnie.



Pytania proszę kierować przez Allegro lub tel: 888[zasłonięte]520


Certyfikowany Dystrybutor

 

Konfekcjonowanie: 9ml./XA 10103;


Dostępny wariant przemysłowy - tuba 100G. Zastosowanie w zębatych, kątowych czy ślimakowych przekładniach stacjonarnych  dowolnych wielkości i przenoszonych mocy.


Jeżeli chcesz porównać z preparatami innych producentów, gdzie istnieje zbieżność opisów - możesz to zrobić ale na podstawie wniosków po co najmniej dwóch wymianach oleju od ich stosowania. Takie są wymogi logiki i minimum wiedzy technicznej

 

Zadbaj dzisiaj abyś "jutro" nie żałował...

 

 

Sprawdź na innych aukcjach – co jeszcze proponuję.