Co to właściwie jest REWITALIZANT?
Rewitalizant zawiera „materiał budowlany”, jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). Jest to efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu- czy nawet czterokrotnie dłużej.
Syntetyczny, nowoczesny wielosezonowy olej z unikalnymi właściwościami eksploatacyjnymi przeznaczony do czterosuwowych silników motocyklowych. Wyprodukowano z wysokiej jakości polialfaolefinowych komponentów syntetycznych , wiodących producentów europejskich. Swoimi właściwościami przewyższa wymagania jakościowe dotyczące tej grupy olejów (JASO MA). Jest szczególnie rekomendowany do wysokoobrotowych silników ścigaczy oraz motocykli sportowych. Opracowany dla maksymalnych obciążeń i prędkości co wynika ze specjalnej wysoko lepkościowej formuły dającej bardzo trwały film olejowy. Długie cykle z przeciążeniami cieplnymi nie stanowią zagrożenia. Wyróżnia się bardzo niskim parowaniem przez co ubytki na „spalanie” są nieznaczne. Zabezpiecza płynne przełączanie przełożeń a jednocześnie wysoką stabilność pracy sprzęgła mokrego. Dzięki rewitalizantowi koryguje w górę kompresję i podnosi osiągi motocykla. Kompensuje bieżące zużycie i utrzymuje węzły tarcia w idealnym stanie.
Olej bazowy: Wyprodukowano w oparciu o polialfaolefiny syntetyczne wysokiej lepkości wiodących producentów europejskich. Uzupełniony najlepszym specjalnym pakietem wysoko efektywnych dodatków i zawiera zatomizowany rewitalizant XADO.
Zakres temperatur stosowania: od -30°C do +40°C
POJEMNOŚĆ: 1L