Nie jest to dodatek do oleju w sensie zmiany jego właściwości - olej jest tylko transportem do miejsc tarcia.
XADO rewitalizant EX120 do silników diesla III generacji
Standardowy zestaw na silnik
Wariant wzmocniony
Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników z zapłonem samoczynnym a w tym wysilonych i z turbosprężarką. Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka, posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.
Odnowiony tą metodą zespół swoimi charakterystykami eksploatacyjnymi przewyższa nowy i gwarantuje się 2-4 razy dłuższy okres eksploatacji.
Podczas eksploatacji silnika największe zużycie występuje w obszarze GMP tulei cylindra, mechanizmu rozrządu(krzywki, popychacze), panewki wału korbowego i wałka rozrządu.
Wynikiem rewitalizacji jest sformowanie gradientowego i wielofunkcyjnego pokrycia z zestawem niezbędnych charakterystyk stanu naprężeń.
Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: wysoka twardość, wysoka odporność na korozję, niska chropowatość. Zastosowanie gwarantuje stabilne utrzymanie wysokich parametrów pracy silnika przez długi okres.
Trwałe doszczelnienie złożenia pierścieni z tuleją cylindra wywołuje proces samooczyszczenia silnika. Zmniejszone przedmuchy spalin do skrzyni korbowej a dalej poprzez odpowietrzenie(popularną odmę) do układu dolotowego. Mniej par oleju i spalin wędruje w kolektor dolotowy, intercooler, turbinę. Zgromadzone odkłady w tych miejscach powoli i systematycznie ulegają zmniejszeniu – układ samoczynnie odzyskuje pierwotną drożność. Turbosprężarka pozbywa się brudów blokujących kierownice turbiny – rośnie jej wydatek i zmniejsza się prawdopodobieństwo występowania jej wyłączania. Komora spalania odzyskuje czystość i następuje wielokrotne zmniejszenie wyrzucania ze spalinami niespalonych cząstek oleju, jakie skutecznie zatykają katalizator – katalizator oczyszcza się.
Niezmiernie istotnym jest tu też znakomite ograniczenie procesu starzenia oleju powodowanego kwaśnymi spalinami co prowadziło do skracania okresu jego eksploatacji, nawet o połowę. Powoli lecz systematycznie przywracane są warunki pierwotne i można wrócić tak do lepszego oleju jak i do fabrycznych zaleceń w okresach między wymianami.
Dozowanie:
Pojemność układu smarowania silnika w Ltr
3-10
11-20
21-30
Ilość aplikatorów(8ml) szt.
3
6
9
Schemat etapów obróbki
1+1+1
2+2+2
3+3+3
Ilość aplikatorów do nowych silników
2
4
Uwagi:
Znajdziesz też szereg filmów na You Tube "xado test", dotyczących wszelkich rewitalizantów z wszystkich kontynentów prócz Antarktydy, tak z przeprowadzonych badań jak i prób eksploatacyjnych.
Konfekcjonowanie:
· Aplikator strzykawkowy 8 ml x 3 szt. Art. XA10034
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości – zadaj pytania.
Kontakt przez Allegro
Zadbaj dzisiaj abyś „jutro” nie żałował…
Sprawdź na innych aukcjach – co jeszcze proponuję.