Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

XADO - CYLINDER JAK NOWY! 40ml (aeroz)= 4 cylindry

20-01-2012, 15:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 62 zł     
Użytkownik ADATNET
numer aukcji: 2040578883
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 17   
Koniec: 20-01-2012 15:36:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

XADO - rewitalizanty, ceramizery
O nas Nasze komentarze Nasze pozostałe aukcje Dodaj do ulubionych Napisz do nas
KONTAKT

+48 71 [zasłonięte]7458
+48 [zasłonięte] 842 672
PŁATNOŚCI
Przelew mBank
87 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 633330

ADATNET
ul. Rogowska 52
54-440 Wrocław

Wysyłając przelew w polu "TYTUŁEM" proszę wpisać SWÓJ NICK z Allegro i NR AUKCJI.
WYSYŁKA
Towar wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty kwoty zakupu na konto.

Jeżeli są problemy z przesyłką prosimy o kontakt.

 

Rewitalizant do cylindrów 40ml


Regeneruje cylindry silników wszystkich typów

NIE TRZEBA OD RAZU ROBIĆ SZLIFU

oszczędź czas i pieniądze!!!


Efekty działania rewitalizanta:

  • wzrost ciśnienia sprężania - nawet do nominalnego
  • spadek zużycia paliwa
  • przywrócenie geometrii cylindra
  • likwidacja rys i mikro ubytków do 0,1 mm
  • zabezpiecznie powierzchni styku tłok-cylinder przy „zimnym” rozruchu
  • obniżenie szumów i wibracji
  • wzrost mocy
  • zmniejszenie CO i CH w spalinach
  • możliwość wybiórczej naprawy konkretnego, pojedynczego cylindra

Jedno opakowanie służy do naprawy 4 cylindrów.

Zobacz opinie i testy produktów XADO

Sposób użycia:

1. Rozgrzać silnik aby był ciepły – nie gorący.
2. Wykręcić świece a przewody wysokiego napięcia albo zmostkować lub odłączyć aparat zapłonowy.
3. Silniki dwusuwowe – ustawić tłok tak aby były zakryte okna.
4. Wprowadzić zawartość preparatu w cylinder tak aby preparat znalazł się na ściankach cylindra.
5. Wykonać 15 – 20 powolnych ruchów tłoka (bez użycia rozrusznika).
6. Wkręcić świecę i ponownie przekręcić 3 – 4 razy tym razem za pomocą rozrusznika z przerwami 15 – 20 sekund.
7. Dla silników dwusuwowych – zawartość jednej tubki wprowadzić do zbiornika paliwa.
8. Podłączyć zapłon i uruchomić silnik – utrzymać jego pracę przez ok. 15 minut.
9. Eksploatować w normalny sposób.

Uwagi:

Obróbkę cylindrów silników Diesla przeprowadza się analogicznie wykorzystując otwór na wtryskiwacz lub świecy żarowej.
Dla średnic cylindra powyżej 120 mm należy cykl rewitalizacji powtórzyć.


Co to właściwie jest REWITALIZANT?

Rewitalizant zawiera „materiał budowlany”, jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). To jest efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu- czy nawet czterokrotnie dłużej.

Rewitalizacja to „powrót do życia”

Wyraz rewitalizacja (lac. vita — życie) można dosłownie tłumaczyć jako „powrót do życia”. Odkrycie zjawiska rewitalizacji opiera się na unikatowych procesach fizyko-chemicznych, które przy określonych warunkach mogą odbywać się w strefie tarcia. Podczas pracy mechanizmu na parach tarcia pojawiają się obciążenia które powodują wydzielanie się nadmiernej energii cieplnej, skierowanej na zniszczenie — zużycie detali. Jeżeli dodać do strefy tarcia unikalny materiał budowlany — rewitalizant, wówczas odbiera on nadmiar energii i wykorzystuje ją dla stworzenia nowej powierzchni. W ten sposób w strefie nadmiaru energii pojawiają się warunki, przy których energetycznie korzystniej jest budować nowe, niż burzyć stare. Energia niszczenia staje się energią tworzenia!

Metal można przywrócić!

Kiedy odkryto zjawisko rewitalizacji, naukowcy zauważyli, że jest możliwość odwrócenia procesu zużycia, że można ochronić i odbudować zniszczoną powierzchnię. Okazało się, że można stworzyć takie warunki, przy których detal nabywa nowe niezawodne pokrycie, posiadające wysokie właściwości przeciwzużyciowe. Żeby stworzyć takie warunki, do strefy tarcia trzeba dodać specjalną substancję syntezowaną — rewitalizant. On zawiera materiał budowlany dla przyszłej powierzchni i unikatowy aktywator energetyczny, pozwalający przenieść nadmierną energię tarcia na stworzenie pokrycia ceramiczno-metalowego.

Przed rewitalizacją Po rewitalizacji

przed  rewitalizacją po rewitalizacji


Etapy formowania pokrycia

Rewitalizacja zaczyna się w strefie największego przeciążenia, ponieważ jest tu dość nadmiaru energii dla rozpoczęcia nowego procesu i atomy metalu mają największą ilość łączników swobodnych (nieskompensowanych). Te łączniki jak magnesy zabierają i utrzymują bezpośrednio w miejscach zużycia materiał budowlany — rewitalizant. Przy pojawianiu się obciążeń aktywator energetyczny odbiera nadmierną energię tarcia i kieruje ją na budowę warstwy ochronnej. W ten sposób na starej podstawie kształtuje się nowe pokrycie. Po kilku minutach rozpoczęcia rewitalizacji zamiast draśnięcia pojawia się ceramiczno-metalowa łatka. Strefa anomalnej aktywności zanika. Procesy energetyczne stabilizują się, rozwój pokrycia zatrzymuje się. Jednocześnie odbywa się dyfuzja obustronna dwóch substancji (metalu i ceramiko-metalu), która kończy proces formowania nowego pokrycia, cementuje go, ostatecznie likwidując defekt. Im więcej mija czasu, tym pewniejszym staje się nowe pokrycie. Nowe możliwości z atomowym rewitalizantem Zjawisko rewitalizacji stało się przełomem technologicznym w eksploatacji nowoczesnej techniki. Wynalazek zatomizowanego rewitalizanta pozwolił spojrzeć po nowemu na możliwości oleju silnikowego i zrobić proces rewitalizacji dostępnym oraz permanentnym.

Wyniki rewitalizacji

Możliwości rewitalizacji przewróciły współczesne pojęcie o eksploatacji maszyn i mechanizmów i ich naprawie. Zaawansowana idea odwrócenia procesów niszczenia została zrealizowana w produkcji XADO.

W wyniku rewitalizacji na powierzchniach par tarcia formuje się nowe pokrycie — detal powiększa się przestrzennie i odbudowuje swoja geometrię. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości — zadziwiającą trwałość (mikrotwardość 650–750 kg/mm2), wysoka odporność na korozję, niską chropowatość (Ra do 0,06 μm). Poddany rewitalizacji detal będzie działać gwarantowanie do 2–4 razy dłużej! Na parach tarcia kształtuje się pokrycie ceramiczno-metalowe, detale powiększają swoją wagę i objętość, przywracają swoją pierwotną geometrię (największy zarejestrowany przyrost — do 1,5 mm). Odbudowa odbywa się w procesie zwykłym, przy obciążeniach roboczych. Rezultatem jest uzyskanie większej mocy użytecznej, powiększa się dokładność pracy mechanizmu, a obniża się szum i wibracja. To pozwala uniknąć strat metalu, utrzymywać powierzchnie tarcia w idealnym stanie, znacznie powiększyć niezawodność mechanizmów i wydłużyć czas pracy. Biorąc pod uwagę optymizację sprężeń, to pozwala uzyskać znaczną ekonomię nośników energii (do 30 %).

Racjonalizm ekologiczny

Zaoszczędzenie energii oraz długa bezawaryjna eksploatacja jest podstawą dbałości o otaczające środowisko przyrodnicze. Podczas pracy mechanizmów, które przeszły rewitalizację wydzielanie szkodliwych substancji (CO, CH, NOx) w atmosferę znacznie obniża się.


Więcej informacji -> KATALOG


ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE Z PRODUKTAMI FIRMY XADO!


© Copyright by ADATNET

XADO - CYLINDER JAK NOWY! 40ml (aeroz)= 4 cylindry