Uniwersalny, wielosezonowy olej o wysokich parametrach eksploatacyjnych, dobrze zabezpieczający silniki. Utrzymuje optymalną lejność nawet po 30 000km przebiegu, nie tworzy odkładów i przez cały okres eksploatacji zachowuje swoje właściwości. Dzięki zawartości rewitalizanta utrzymuje silnik w stanie nawet lepszym jak przed wymianą oleju a także dobrze sobie radzi przy dużych obciążeniach Wykonane próby wykazały że przyczynia się do obniżenia zużycia paliwa.
Wykorzystano bus VW Transporter 2,5TDi 2002r. z przebiegiem ponad 110 000 km oraz dla porównania olej SAE 15W-40 CF-4/SH. I tak: zużycie paliwa w cyklu miejskim na XADO - 10,5 litra a na zwykłym - 10,9 litra: trasa: na XADO – 7,5 litra a na zwykłym – 7,8 litra.
Olej bazowy – z ropy naftowej szelfu Morza Północnego.
Uzupełniony pakietem dodatków wraz z zatomizowanym rewitalizantem XADO.
Zakres temperatur stosowania: od -20°C do +40°C
Spełnia dopuszczenia producentów pojazdów:
VW 500.00/505.00 |
Mack EO/M PLUS |
MB 228.3, 229.1 |
MTU Type 2 |
Volvo VDS-2, VDS-3 |
Cummins 20,071/2/6/7/8 |
Renault (RVI) RLD |
Allison C-4 |
MAN 3275 |
ZF TE-ML 02C/03A/04B/04C/07
|
Rewitalizanty
Rewitalizant – produkt zaawansowanej technologii do maszyn i mechanizmów. Ten środek przeznaczony jest do procesu wzrostu nowego pokrycia na powierzchniach tarcia.
Technologia rewitalizacji stała się na dzień dzisiejszy niezbywalną częścią w eksploatacji auta. Nic dziwnego - przecież opis tej technologii wykładany jest w uczelniach a produkty których podstawą jest rewitalizant , szeroko stosuje się w świecie.