Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

X360 - BEZPRZEWODOWY PAD S CZARNY + HALO: REACH

18-01-2012, 17:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 209 zł     
Użytkownik Konsole_pl
numer aukcji: 2051088796
Miejscowość Gdynia
Wyświetleń: 19   
Koniec: 17-01-2012 18:23:59
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Konsole.pl
Xbox 360 Konsole
  • O nas
  • Opinie
  • Nasze aukcje
  • Kontakt

Wireless Pad s + Halo: Reach



Wireless Pad S - Opakowanie



Halo: Reach



Halo: Reach - Screen 01



Halo: Reach - Screen 02



Halo: Reach - Screen 02



Halo: Reach - Screen 03

Przedmiotem aukcji jest

Zestaw składający się z bezprzewodowego kontrolera do konsoli Xbox 360 - Pad S oraz gry Halo: Reach


Zestaw jest nowy i z oficjalnej polskiej dystrybucji.
Sprzęt zostanie wysłany w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty.
Możliwy jest także natychmiastowy odbiór osobisty w sklepie w Gdyni. Wystawiamy faktury VAT.

Xbox 360 Wireless Pad S

Bezprzewodowy Pad S w czarnym kolorze, to najnowsza wersja kontrolera do konsoli Xbox 360 (standardowo dołączana do odświeżonej wersji konsoli tzw. S lub Slim). Maksymalny zasięg komunikacji kontrolera z konsolą to 9m. Do kontrolera dołączone są dwie baterie AA (paluszki), które powinny wystarczyć na maksymalnie 40 godzin pracy. Pad wyposażony jest w dwie gałki analogowe, ośmiokierunkowy krzyżak, 6 przycisków funkcyjnych (A, B, X, Y, LB i RB), 2 analogowe spusty (LT, RT), przyciski systemowe START i BACK, przycisk do bezprzewodowej synchronizacji z konsolą, wejście do podłączania akcesoriów (np. zestaw słuchawkowy lub poręczną klawiaturkę) oraz podświetlany przycisk GUIDE. Przycisk GUIDE jest nowatorskim rozwiązaniem wprowadzonym przez Microsoft. Przyciskając go, gracz uruchamia konsolę (można to również zrobić przytrzymując przycisk START), a także wywołuje podręczne menu (niezależnie od tego, czy w danej chwili gra, ogląda film, czy słucha muzyki), które zawiera wszystkie niezbędne funkcje do zarządzania konsolą. Dodatkowo GUIDE otoczony jest czterema diodami, które podświetlają się w zależności od tego, jako który w kolejności kontroler został włączony (do czterech maksymalnie) oraz migają, gdy na ekranie wyświetliła się informacja lub komunikat dla tego gracza.
Baterie umieszcza się w specjalnym koszyczku, który z kolei należy podpiąć od spodu do pada. Koszyczek ten można zastąpić akumulatorkiem (sprzedawany osobno np. w zestawie Play&Charge Kit), który ma taki sam kształt, dzięki czemu można bardzo szybko zastąpić jedno źródło energii drugim.
W kontrolerze oczywiście zainstalowano dwa silniczki o zmiennej prędkości obrotów, dzięki czemu pad może wibrować z różną siłą.

Halo: Reach

Halo: Reach to kolejna odsłona bestsellerowej serii Halo, będąca prequelem pierwszej części oryginalnej trylogii – Halo: Combat Evolved. Jest to zarazem pożegnanie studia Bungie z marką Halo, ponieważ kolejnymi częściami gry zajmować się będzie 343 Industries.
Fabuła gry opiera się na motywach powieści Halo: The Fall of Reach i opowiada o heroicznej próbie ocalenia planety Reach przed atakiem i zniszczeniem z rąk obcych najeźdźców – Covenant. Gracz przejmuje rolę członka oddziału Noble Team, złożonego głównie ze Spartan trzeciej generacji i specjalizującego się w podejmowaniu samobójczych misji.
Jako Noble Six, gracz przemierza planetę Reach, przedzierając się przez pustkowia, atakowane kolonie i bazy wojskowe. Do dyspozycji głównego bohatera oddano arsenał znany już z poprzednich części serii, który uzupełnia kilka nowych rodzajów broni, jak np. karabin pół-snajperski DMR, czy granatnik M319 Individual Granade Launcher.
Podstawy mechaniki gry pozostały te same, ale już szczegóły poddane zostały znaczącym modyfikacjom. Przede wszystkim, walki mają znacznie większą skalę – niejednokrotnie można obserwować i uczestniczyć w pojedynkach kilkudziesięciu postaci i pojazdów. Do gry powraca znany z Halo: Combat Evolved pasek życia, który należy uzupełniać zbierając apteczki. Zupełną nowością jest system specjalnych umiejętności przypisanych do zbroi – każdy żołnierz może mieć w danym momencie tylko jedną z nich (np. sprint, plecak odrzutowy lub kamuflaż).
W Halo oczywiście nie mogło zabraknąć rozbudowanych trybów gry wieloosobowej. Gracze mogą wspólnie przejść główną kampanię lub zmierzyć się w wielu typach rozgrywki opartej na rywalizacji w pojedynkę lub zespołowej. We wszystkie tryby można grać wspólnie przy jednej konsoli, lub za pośrednictwem Xbox Live.
Silnik, w oparciu o który została stworzona gra, został poddany wielu modyfikacjom. Jego przebudowa zaowocowała m.in. znaczną poprawą strony wizualnej. Umożliwiło to twórcom wyświetlanie większej ilości postaci i obiektów, wprowadzenie udoskonalonego systemu oświetlenia, czy w końcu wykorzystanie do animacji technologii motion capture i systemu mimiki twarzy opracowanego przez Image Metrics.