Zestaw składający się z bezprzewodowego kontrolera do konsoli Xbox 360 - Pad S oraz gry Fable III
Zestaw jest nowy i z oficjalnej polskiej dystrybucji.
Gra jest w polskiej wersji językowej.
Sprzęt zostanie wysłany w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty.
Możliwy jest także natychmiastowy odbiór osobisty w sklepie w Gdyni.
Wystawiamy faktury VAT.
Xbox 360 Wireless Pad S
Bezprzewodowy Pad S w czarnym kolorze, to najnowsza wersja kontrolera do konsoli Xbox 360 (standardowo dołączana do odświeżonej wersji konsoli tzw. S lub Slim). Maksymalny zasięg komunikacji kontrolera z konsolą to 9m. Do kontrolera dołączone są dwie baterie AA (paluszki), które powinny wystarczyć na maksymalnie 40 godzin pracy. Pad wyposażony jest w dwie gałki analogowe, ośmiokierunkowy krzyżak, 6 przycisków funkcyjnych (A, B, X, Y, LB i RB), 2 analogowe spusty (LT, RT), przyciski systemowe START i BACK, przycisk do bezprzewodowej synchronizacji z konsolą, wejście do podłączania akcesoriów (np. zestaw słuchawkowy lub poręczną klawiaturkę) oraz podświetlany przycisk GUIDE. Przycisk GUIDE jest nowatorskim rozwiązaniem wprowadzonym przez Microsoft. Przyciskając go, gracz uruchamia konsolę (można to również zrobić przytrzymując przycisk START), a także wywołuje podręczne menu (niezależnie od tego, czy w danej chwili gra, ogląda film, czy słucha muzyki), które zawiera wszystkie niezbędne funkcje do zarządzania konsolą. Dodatkowo GUIDE otoczony jest czterema diodami, które podświetlają się w zależności od tego, jako który w kolejności kontroler został włączony (do czterech maksymalnie) oraz migają, gdy na ekranie wyświetliła się informacja lub komunikat dla tego gracza.
Baterie umieszcza się w specjalnym koszyczku, który z kolei należy podpiąć od spodu do pada. Koszyczek ten można zastąpić akumulatorkiem (sprzedawany osobno np. w zestawie Play&Charge Kit), który ma taki sam kształt, dzięki czemu można bardzo szybko zastąpić jedno źródło energii drugim.
W kontrolerze oczywiście zainstalowano dwa silniczki o zmiennej prędkości obrotów, dzięki czemu pad może wibrować z różną siłą.
Fable III
Fable III to trzecia część baśniowej sagi wykreowanej przez wiecznego marzyciela Petera Molyneux i ekipę Lionhead. W grze akcję obserwujemy z pozycji osoby trzeciej, a sama rozgrywka to tradycyjnie połączenie RPG z grą przygodową, okraszona wyborami moralnymi kształtującymi bohatera i otaczający go świat. Tym razem twórcy postanowili jednak urozmaicić zabawę, dodając elementy taktyczne i ekonomiczne.
Fabuła gry rozpoczyna się pięćdziesiąt lat po wydarzeniach z Fable II. Albion przez ten czas stał się bogatym królestwem, wybudowano wiele nowych miast, naukowcy odkryli mnóstwo technologicznych nowinek. Jednak jest też i druga strona cywilizowania się społeczeństwa – nadmierna eksploatacja i wyniszczanie naturalnego środowiska, a krainą rządzi bezwzględny tyran – Logan. W ręce graczy, dla odmiany, nie oddano kilkuletniej sieroty, zdobywającej stopniowo doświadczenie, w rezultacie czego stawała się bohaterem. Tym razem gracze rozpoczynają grę wcielając się w heroicznego przywódcę rewolucji, mającego na celu obalenie władającego króla. Wynikiem przewrotu jest objęcie tronu i przejęcie władzy nad Albionem. Od tego momentu do zabawy, oprócz tradycyjnej mechaniki gry przygodowej z elementami RPG, dołączają wyzwania taktyczne i ekonomiczne związane z rządzeniem całą krainą. W ręce graczy zostaje oddana gospodarka państwa i rozwój kariery politycznej. Graczom przyjdzie podejmować trudne decyzje dotyczące wydatków publicznych, podatków i rozliczania się ze złożonych obietnic, które będzie można spełnić kosztem innych lub w ogóle się nimi nie przejmować i zastraszyć podwładnych. Każdy z wyborów będzie niósł ze sobą zarówno pozytywne jak i negatywne konsekwencje.
Albion jest jeszcze obszerniejszy niż krainy, które graczom przyszło zwiedzać w poprzedniej części Fable. Twórcy gry przygotowali zróżnicowane krajobrazy m.in. śnieżne góry, dzikie lasy, ponure mokradła, obszary pustynne, jak również tradycyjne podziemia.
Pod opiekę gracza, tak jak w Fable II, oddano wiernego psa, którego można nauczyć wyszukiwania skarbów, psich sztuczek oraz wytresować go, tak, aby skutecznie pomagał w walce. Gra ponownie oprócz wątku głównego, oferuje możliwość zagłębienia się w świat gry, poprzez zaangażowanie się w wykonywanie zadań pobocznych.
W Fable III, tak jak i w poprzedniej części serii, do dyspozycji graczy oddano broń białą (miecze, topory), palną (pistolety i strzelby) oraz magię, którą bohater gry posługuje się i modyfikuje dzięki specjalnym rękawicom.
Oprawa dźwiękowa i graficzna jest bardziej dopracowana niż w Fable II. Ścieżka muzyczna i gra aktorska osób podkładających głosy pod postaci z gry to mistrzowska robota. Natomiast największe pochwały należą się designerom, bo świat Albionu wygląda tak baśniowo i klimatycznie, że przyjemność sprawia samo zwiedzanie lokacji.