Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy...

02-04-2015, 8:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 5143218721
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 02-04-2015 08:11:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Anielewicza 37, lok U3
01-057 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-17

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Norman Donald A.

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]13487
  • liczba stron: 264
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Arkady
  • Wymiary: 135 x 205 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]015-03
  • Opis

    Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

    Wróć na początek aukcji
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa