Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy...

02-04-2015, 8:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43 zł     
Użytkownik SklepBookmaster
numer aukcji: 5143218674
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 02-04-2015 08:10:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
(22)[zasłonięte]428-25
(22)[zasłonięte]490-41
email
[zasłonięte]@bookmaster.pl
godziny otwarcia punktu odbioru zamówień
Pon - Pt 08:00 - 17:00
adres

Bookmaster
Anielewicza 37
01-057 Warszawa

Zamówienia realizujemy w ciągu 2-3 roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania formy płatności z pobraniem.
Paczki wysyłamy



Dokonanie zakupu oznacza akceptację warunków zamieszczonych w regulaminie zakupów, w zakładce "o mnie". UWAGA: W przypadku aukcji na produkt dostępny w wielu wariantach kolorystycznych itp. wybór jest losowy!

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Norman Donald A.


Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]13487
  • liczba stron: 264
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Arkady
  • wymiary: 135 x 205 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]015-03
Wróć na początek aukcji