|
|
|
|
|
Przedmioty zakupione na aukcjach są nowe wraz ze wszystkimi dodatkami które oferuje producent. Po kliknięciu "Kup Teraz" proszę o wysłanie maila z potwierdzeniem chęci zakupu, formą płatności (przelew na nasze konto czy pobranie pocztowe)
Jeśli na aukcji jest opcja wysyłki listem priorytetowym (listonosz powinien zostawić ją w skrzynce) jest to opcja tylko na ryzyko kupującego jeśli ją wybierze a przesyłka po drodze zagnie nie mamy możliwości jej reklamowania i nie ponosimy za nią odpowiedzialności.Wybierając tą opcję wyrażasz zgodę na wysyłkę i ponosisz ryzyko z ewentualnym zaginięciem przesyłki. Zastrzegam że nie ponoszę odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską. Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej tylko wysyłkową co za tym idzie brak możliwości odbioru osobistego.
Wysyłka w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty lub informacji o wysyłce za pobraniem Jeżeli w transakcjach koszty wysyłki są różne, domyślnie doliczane są wyższe.
Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak ich podstawowych właściwości.
Kupujący biorący udział w mojej aukcji internetowej udziela mi pełnomocnictwa przy wysyłaniu przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej
---------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
Korzystamy z usług
|
|
|
Przedmiotem aukcji jest :
Separator( wzmacniacz ) antenowy DIN (prosty) VW,Audi,Seat,Skoda PRODUKT POLSKI
Bez tego separatora radio gubi stacje, gra tylko blisko nadajników radiowych.
Zapewne każdy z nas kto pozbył się na stałe fabrycznego sprzętu grającego odczuwał pewien niedosyt w odbiorze stacji radiowych. Spowodowane to jest brakiem separatora do wzmacniacza antenowego. Każde fabryczne radio VW AUDI SEAT SKODA ma takie urządzenie zamontowane w sobie, zaś inne radioodtwarzacze typu PIONEER SONY KENWOOD nie posiadają takowego urządzenia
Montaż separatora antenowego
Tak więc zabieramy się do pracy.
Po pierwsze musimy wymontować radyjko z auta
Po wyciągnięciu radia odsłania się nam wiązka kabli.
Wyciągamy wtyczkę od anteny z radia.
Wtyczka antenowa wygląda właśnie w ten sposób: (to jest najczęściej spotykana, zdarzają się też ISO, które wyglądają inaczej, ale to nie problem, gdyż separatory antenowe są produkowane z obydwoma rodzajami zakończenia).
Montaż jest dziecinnie prosty, wystarczy podłączyć separator pomiędzy radio a kabel antenowy.
Zaś niebieski kabelek dostarczający zasilanie do separatora wpinamy w niebieski kabelek w kostce ISO. Dzięki temu separator będzie się włączał tylko gdy radioodtwarzacz jest włączony, a nie przez 24 h na dobę. Chociaż pobiera on znikome napięcie, nie ma sensu żeby był włączony cały czas.
Dla tych którzy wybierają takie rozwiązanie wystarczy wpiąć się w przewód dostarczający "prąd" do radia, ale moim zdaniem nie ma to sensu.
Na koniec izolujemy i gotowe. Wkładamy radio z powrotem i od tej chwili powinniśmy mieć cudny odbiór wszelkich stacji radiowych.
u mnie po zamontowaniu separatora odbiór tak się poprawił, że zacząłem "łapać" stacje z miast oddalonych o 100 km od mojego miasta :-)
Także serdecznie polecam ten zabieg.
Schemat podłączenia separatora
Separator jest przeznaczony do :
AUDI A3 (8L) 3 drzwiowy wszystkie modele 7/96 - 2/00
AUDI A3 (8L) 3 drzwiowy wszystkie modele 3/00 - 04/03
AUDI A3 (8L) 5 drzwiowy wszystkie modele 3/99 - 2/00
AUDI A3 (8L) 5 drzwiowy wszystkie modele 3/00 - 04/03
AUDI A4 (8E) wszystkie modele 11/00 ->
AUDI A4 (B5) wszystkie modele 11/94 - 5/99
AUDI A4 (B5) wszystkie modele 6/99 - 10/00
AUDI A4 Avant (8E) wszystkie modele 10/01 ->
AUDI A6 (C5) wszystkie modele 12/00 ->
AUDI A6 Avant (C5) wszystkie modele 2/98 - 02/01
AUDI A6 Avant (C5) wszystkie modele 3/01 ->
SEAT Arosa wszystkie modele 00 ->
SEAT Arosa wszystkie modele 97 - 99
SEAT Cordoba 2 drzwiowy 99 ->
SEAT Cordoba 4 drzwiowy 99 ->
SEAT Cordoba Kombi 99 ->
SEAT Ibiza 3 drzwiowy 02 ->
SEAT Ibiza 5 drzwiowy 02 ->
SEAT Leon I wszystkie modele 00 ->
SEAT Toledo wszystkie modele 09/99 - 08/04
SKODA Fabia I 4 drzwiowy 01 ->
SKODA Fabia I 5 drzwiowy 99 ->
SKODA Fabia I Kombi 00 ->
SKODA Octavia Kombi 09/00 - 05/04
SKODA Octavia 5 drzwiowy 3/97 - 5/04
VOLKSWAGEN Bora 4 drzwiowy 98 ->
VOLKSWAGEN Bora 4 Variant (Kombi) 9/99 ->
VOLKSWAGEN Golf-4 3 drzwiowy10/97 - 09/03
VOLKSWAGEN Golf-4 5 drzwiowy 10/97 - 09/03
VOLKSWAGEN Lupo wszystkie modele 10/98 ->
VOLKSWAGEN New Beetle wszystkie modele 10/98 ->
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) 11/00 - 03/03
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) 7/96 - 10/00
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) Variant 10/00 - 03/03
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) Variant 4/97 - 10/00
VOLKSWAGEN Polo (6N) 4 drzwiowy 9/99 - 09/01
VOLKSWAGEN Polo (6N) 3 drzwiowy / Coupé 9/99 - 09/01
VOLKSWAGEN Polo (N6) Variant (Kombi) 11/97 - 4/00
Na innej aukcji dostępny jest drugi rodzaj separatora
|
|