ZRS-SA-1
Separator antenowy iso (prosty) VW Audi Seat Skoda
Specjalny separator antenowy. Separator ten służy do podania zasilania na antenę. Fabryczne radia posiadają takie urządzenie wmontowane w środek radia. Urządzenie to jest potrzebne w przypadku montażu nowego radia (SONY, PIONEER i innych) w miejsce fabrycznego radia w autach grupy VW.
Separator jest przeznaczony do:
AUDI A3 (8L) 3 drzwiowy wszystkie modele 7/96 - 2/00
AUDI A3 (8L) 3 drzwiowy wszystkie modele 3/00 - 04/03
AUDI A3 (8L) 5 drzwiowy wszystkie modele 3/99 - 2/00
AUDI A3 (8L) 5 drzwiowy wszystkie modele 3/00 - 04/03
AUDI A4 (8E) wszystkie modele 11/00 ->
AUDI A4 (B5) wszystkie modele 11/94 - 5/99
AUDI A4 (B5) wszystkie modele 6/99 - 10/00
AUDI A4 Avant (8E) wszystkie modele 10/01 ->
AUDI A6 (C5) wszystkie modele 12/00 ->
AUDI A6 Avant (C5) wszystkie modele 2/98 - 02/01
AUDI A6 Avant (C5) wszystkie modele 3/01 ->
SEAT Arosa wszystkie modele 00 ->
SEAT Arosa wszystkie modele 97 - 99
SEAT Cordoba 2 drzwiowy 99 ->
SEAT Cordoba 4 drzwiowy 99 ->
SEAT Cordoba Kombi 99 ->
SEAT Ibiza 3 drzwiowy 02 ->
SEAT Ibiza 5 drzwiowy 02 ->
SEAT Leon I wszystkie modele 00 ->
SEAT Toledo wszystkie modele 09/99 - 08/04
SKODA Fabia I 4 drzwiowy 01 ->
SKODA Fabia I 5 drzwiowy 99 ->
SKODA Fabia I Kombi 00 ->
SKODA Octavia Kombi 09/00 - 05/04
SKODA Octavia 5 drzwiowy 3/97 - 5/04
VOLKSWAGEN Bora 4 drzwiowy 98 ->
VOLKSWAGEN Bora 4 Variant (Kombi) 9/99 ->
VOLKSWAGEN Golf-4 3 drzwiowy10/97 - 09/03
VOLKSWAGEN Golf-4 5 drzwiowy 10/97 - 09/03
VOLKSWAGEN Lupo wszystkie modele 10/98 ->
VOLKSWAGEN New Beetle wszystkie modele 10/98 ->
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) 11/00 - 03/03
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) 7/96 - 10/00
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) Variant 10/00 - 03/03
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) Variant 4/97 - 10/00
VOLKSWAGEN Polo (6N) 4 drzwiowy 9/99 - 09/01
VOLKSWAGEN Polo (6N) 3 drzwiowy / Coupé 9/99 - 09/01
VOLKSWAGEN Polo (N6) Variant (Kombi) 11/97 - 4/00
Anteny w Waszych samochodach mają wzmacniacz w stopce, do którego w fabrycznej instalacji doprowadzane jest zasilanie w środkowej żyle kabla antenowego. Zasilanie to podaje fabryczne radio. Jeżeli jednak wymieniacie fabryczne radio na inne (np Pioneer, Sony, Kenwood itd) to niezbędny jest taki separator. Żadne niefabryczne radio już nie podaje zasilania na wzmacniacz w antenie i dlatego radio źle łapie fale. Separator podaje napięcie zasilania do wzmacniacza w stopce anteny i jednocześnie separuje to zasilanie od nowego radia żeby go nie spalić.
TAK WYGLĄDA WYJŚCIE ANTENOWE Z FABRYCZNEJ INSTALACJI W SAMOCHODACH GRUPY VW SKODA SEAT AUDI:
TAK WYGLĄDA OFEROWANY SEPARATOR:
TO ORYGINALNY NIEMIECKI PRODUKT ACV z wbudowanym symetryzatorem dopasowującym impedancję do wejścia antenowego DIN (150 Ohm)
SCHEMAT PODŁĄCZENIA SEPARATORA:
TRZEBA PAMIĘTAĆ, ŻE NIEBIESKI KABEL OD SEPARATORA TRZEBA PODŁĄCZYĆ DO WYJŚCIA Z NOWEGO RADIA NA STEROWANIE AUTOMATYCZNĄ ANTENĄ LUB WZMACNIACZEM. JEST TO RÓWNIEŻ NIEBIESKI KABEL LUB NIEBIESKI Z BIAŁYM PASKIEM NA KTÓRYM NAPISANE JEST ANT REM LUB AMP REM.
Na innych naszych aukcjach można sobie kupić gotowe zestawy (ramka + złącze ISO + redukcje antenowe + klucze) tzw. kity skomponowane do samodzielnej wymiany fabrycznego radia na nowe
Mamy również gotowe zestawy akcesoriów wraz z dedykowanym radiem do wybranych marek i modeli samochodów.
Kupując od nas taki zestaw możesz samemu wymienić sobie stare radio na nowe z wejściem AUX, USB, Bluetooth SD itp.
Zobacz kliknij myszką na obrazku - wyświetlą ci się gotowe propozycje skomponowane tak, żebyś sam sobie poradził (zaoszczędź na montażu w serwisie)
ZESTAWY BEZ RADIOODTWARZACZY
RADIA SAMOCHODOWE + AKCESORIA DO WYMIANY