PRZEDMIOTEM MOJEJ AUKCJI JEST : Separator( wzmacniacz ) antenowy DIN (prosty) VW,Audi,Seat,Skoda
PRODUKT POLSKI
Bez tego separatora radio gubi stacje, gra tylko blisko nadajników radiowych.
Zapewne każdy z nas kto pozbył się na stałe fabrycznego sprzętu grającego odczuwał pewien niedosyt w odbiorze stacji radiowych. Spowodowane to jest brakiem separatora do wzmacniacza antenowego. Każde fabryczne radio VW AUDI SEAT SKODA ma takie urządzenie zamontowane w sobie, zaś inne radioodtwarzacze typu PIONEER SONY KENWOOD
nie posiadają takowego urządzenia
Montaż separatora antenowego
Tak więc zabieramy się do pracy.
Po pierwsze musimy wymontować radyjko z auta
Potem "kluczykami" (każdy powinien je otrzymać w komplecie z radiem) wyciągamy radio na wierzch
Po wyciągnięciu radia odsłania się nam wiązka kabli.
Wyciągamy wtyczkę od anteny z radia.
Wtyczka antenowa wygląda właśnie w ten sposób: (to jest najczęściej spotykana, zdarzają się też ISO, które wyglądają inaczej, ale to nie problem, gdyż separatory antenowe są produkowane z obydwoma rodzajami zakończenia).
Montaż jest dziecinnie prosty, wystarczy podłączyć separator pomiędzy radio a kabel antenowy.
Zaś niebieski kabelek dostarczający zasilanie do separatora wpinamy w niebieski kabelek w kostce ISO. Dzięki temu separator będzie się włączał tylko gdy radioodtwarzacz jest włączony, a nie przez 24 h na dobę. Chociaż pobiera on znikome napięcie, nie ma sensu żeby był włączony cały czas. Dla tych którzy wybierają takie rozwiązanie wystarczy wpiąć się w przewód dostarczający "prąd" do radia, ale moim zdaniem nie ma to sensu.
Podłączamy zasalanie separatora pod ten właśnie przewód:
A tak to wygląda w praktyce:
Na koniec izolujemy i gotowe. Wkładamy radio z powrotem i od tej chwili powinniśmy mieć cudny odbiór wszelkich stacji radiowych.
u mnie po zamontowaniu separatora odbiór tak się poprawił, że zacząłem "łapać" stacje z miast oddalonych o 100 km od mojego miasta :-)
Także serdecznie polecam ten zabieg.
schemat podłączenia separatora
|