PRZEDMIOTEM MOJEJ AUKCJI JEST :
Separator( wzmacniacz ) antenowy ISO (kątowy) VW,Audi,Seat,Skoda
Bez tego separatora radio gubi stacje, gra tylko blisko
nadajników radiowych.
WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEDMIOTY POSIADAMY NA MAGAZYNIE
NIE MUSISZ PO ZAKUPIE CZEKAĆ KILKANAŚCIE DNI NA WYSYŁKĘ TAK JAK TO MA NIEKIEDY MIEJSCE
Przedmiotem aukcji jest separator antenowy pozostałe elementy widoczne na zdjęciu nie są sprzedawane stanowia tylko element ekspozycji
REAL FOTO
Zapewne każdy z nas kto pozbył się na stałe fabrycznego sprzętu grającego odczuwał pewien niedosyt w odbiorze stacji radiowych. Spowodowane to jest brakiem separatora do wzmacniacza antenowego. Każde fabryczne radio VW AUDI SEAT SKODA ma takie urządzenie zamontowane w sobie, zaś inne radioodtwarzacze typu PIONEER SONY KENWOOD
nie posiadają takowego urządzenia
Montaż separatora antenowego
Tak więc zabieramy się do pracy.
Po pierwsze musimy wymontować radyjko z auta
Potem "kluczykami" (każdy powinien je otrzymać w komplecie z radiem) wyciągamy radio na wierzch
Po wyciągnięciu radia odsłania się nam wiązka kabli.
Wyciągamy wtyczkę od anteny z radia.
Wtyczka antenowa wygląda właśnie w ten sposób: (to jest najczęściej spotykana, zdarzają się też ISO, które wyglądają inaczej, ale to nie problem, gdyż separatory antenowe są produkowane z obydwoma rodzajami zakończenia).
Montaż jest dziecinnie prosty, wystarczy podłączyć separator pomiędzy radio a kabel antenowy.
Zaś niebieski kabelek dostarczający zasilanie do separatora wpinamy w niebieski kabelek w kostce ISO. Dzięki temu separator będzie się włączał tylko gdy radioodtwarzacz jest włączony, a nie przez 24 h na dobę. Chociaż pobiera on znikome napięcie, nie ma sensu żeby był włączony cały czas.
Dla tych którzy wybierają takie rozwiązanie wystarczy wpiąć się w przewód dostarczający "prąd" do radia, ale moim zdaniem nie ma to sensu.
Podłączamy zasalanie separatora pod ten właśnie przewód:
A tak to wygląda w praktyce:
Na koniec izolujemy i gotowe. Wkładamy radio z powrotem i od tej chwili powinniśmy mieć cudny odbiór wszelkich stacji radiowych.
u mnie po zamontowaniu separatora odbiór tak się poprawił, że zacząłem "łapać" stacje z miast oddalonych o 100 km od mojego miasta :-)
Także serdecznie polecam ten zabieg.
schemat podłączenia separatora
Separator jest przeznaczony do :
AUDI A3 (8L) 3 drzwiowy wszystkie modele 7/96 - 2/00
AUDI A3 (8L) 3 drzwiowy wszystkie modele 3/00 - 04/03
AUDI A3 (8L) 5 drzwiowy wszystkie modele 3/99 - 2/00
AUDI A3 (8L) 5 drzwiowy wszystkie modele 3/00 - 04/03
AUDI A4 (8E) wszystkie modele 11/00 ->
AUDI A4 (B5) wszystkie modele 11/94 - 5/99
AUDI A4 (B5) wszystkie modele 6/99 - 10/00
AUDI A4 Avant (8E) wszystkie modele 10/01 ->
AUDI A6 (C5) wszystkie modele 12/00 ->
AUDI A6 Avant (C5) wszystkie modele 2/98 - 02/01
AUDI A6 Avant (C5) wszystkie modele 3/01 ->
SEAT Arosa wszystkie modele 00 ->
SEAT Arosa wszystkie modele 97 - 99
SEAT Cordoba 2 drzwiowy 99 ->
SEAT Cordoba 4 drzwiowy 99 ->
SEAT Cordoba Kombi 99 ->
SEAT Ibiza 3 drzwiowy 02 ->
SEAT Ibiza 5 drzwiowy 02 ->
SEAT Leon I wszystkie modele 00 ->
SEAT Toledo wszystkie modele 09/99 - 08/04
SKODA Fabia I 4 drzwiowy 01 ->
SKODA Fabia I 5 drzwiowy 99 ->
SKODA Fabia I Kombi 00 ->
SKODA Octavia Kombi 09/00 - 05/04
SKODA Octavia 5 drzwiowy 3/97 - 5/04
VOLKSWAGEN Bora 4 drzwiowy 98 ->
VOLKSWAGEN Bora 4 Variant (Kombi) 9/99 ->
VOLKSWAGEN Golf-4 3 drzwiowy10/97 - 09/03
VOLKSWAGEN Golf-4 5 drzwiowy 10/97 - 09/03
VOLKSWAGEN Lupo wszystkie modele 10/98 ->
VOLKSWAGEN New Beetle wszystkie modele 10/98 ->
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) 11/00 - 03/03
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) 7/96 - 10/00
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) Variant 10/00 - 03/03
VOLKSWAGEN Passat (3B / 3BG) Variant 4/97 - 10/00
VOLKSWAGEN Polo (6N) 4 drzwiowy 9/99 - 09/01
VOLKSWAGEN Polo (6N) 3 drzwiowy / Coupé 9/99 - 09/01
VOLKSWAGEN Polo (N6) Variant (Kombi) 11/97 - 4/00