Fani winyli również będą zadowoleni z nowej serii 14. Sygnał pozyskany z płyty winylowej
jest starannie obsługiwany przez wysokiej klasy przedwzmacniacz gramofonowy. Łączy on
w sobie korekcję Typu NF i CR zgodną z RIAA, lecz ze stałą korekcją NF (ujemnego podbicia)
na całej szerokości pasma - gwarantuje to równą charakterystykę dźwięku przy wysokiej
dynamice i niskim poziomie szumów na wszystkich poziomach sygnału, w całym zakresie
częstotliwości. Tak więc krzywa korekcji RIAA została osiągnięta z gwarancją stałych
warunków co pozwala osiągnąć najlepszą możliwą jakość dźwięku.
PM-14S1 posiada nowy pilot sterujący z pokrywą wykonaną z czarnego, anodyzowanego
aluminium. Ten sam pilot umożliwia również sterowanie odtwarzaczem SA-14S1.
Zwieńczeniem dzieła są wykonane specjalnie przez Marantz miedziane zaciski terminali
głośnikowych. Gwarantuje to bezproblemowe przeniesienie potężnego sygnału do głośników.
Ogólna charakterystyka produktu:
- moc 2x 90 W przy obciążeniu 8 Ω (lub 2x 140 W przy 4 Ω)
- technologia prądowego sprzężenia zwrotnego
- ekranowany transformator toroidalny i zindywidualizowane komponenty wysokiej jakości
- autorskie obwody Marantz HDAM® SA3
- potężny wzmacniacz z wysokonapięciowymi diodami Schottkiego
- oryginalne zaciski terminali kablowych Marantz SPKT-100 wykonane z czystej miedzi
- wysokiej jakości podwójny obwód kontrolujący liniowość poziomu głośności
- CCFB (Constant Current Feedback) MM/MC słuchawkowy equalizer z nowym serwem V/I
- solidna obudowa klasy premium oraz wyświetlacz LCD o niskim współczynniku zakłóceń
- wzmacniacz mocy z wejściem Amp Direct dla łatwej integracji z systemem AV
- pilot sterujący z aluminiowym panelem, pozwala
kontrolować zarówno wzmacniacz jak i odtwarzacz CD
- wyjście słuchawkowe
- pobór mocy 220 W
- pobór mocy w trybie standby 0,2 W
- wymiary 440x 453x 123 mm
- ciężar 18,5 kg
Fragmenty recenzji
Magazyn Audio - Radek Łabanowski
"W brzmieniu wzmacniacza Marantz PM-14S1 słychać dużo bezpośredniości, a czasami ofensywność. Do barwnego
i szczegółowego oddania zakresu średnio-wysokotonowego zostaje dodany mocny bas, prowadzący grę najchętniej
w średnim podzakresie, z wyraźnym podkreśleniem rytmu. Ten bas sięga nisko, lecz tego nie eksponuje, nie popisuje się
"solówkami", lecz wplata się w cały przekaz, a zarazem robi to z dużą dawką dynamiki - stąd bardziej (niż sam ten zakres)
zwraca uwagę ogólna żywość i swoboda." Czytaj całość...