|
HXA - Excursion Mini Amplifier Technology
Wzmacniacz 1-kanałowy o dużej sprawności i bardzo małych wymiarach. Dwustronne płyty PCB w technologii montażu powierzchniowego (SMD),
4-drożny układ zabezpieczający przed przeciążeniem, zwarciem, przegrzaniem i za wysokim napięciem.
DANE TECHNICZNE:
-
Ilość kanałów: 1
-
Moc wyj. RMS/4Ω: 1x400W
-
Moc wyj. RMS/2Ω: 1x800W
-
Moc wyj. RMS/1Ω: 1x1200W
-
Pasmo przenoszenia: 10Hz–220Hz
-
Maks. poziom zniekształceń THD: 0,3%
-
Sygnał/Szum (S/N Ratio IHF+A): >80dB
-
Czułość wejściowa: 200mV–5V
-
Efektywność: >80%
-
Praca w cyfrowej klasie "D"
-
Full MOSFET
-
Filtr LP z płynną regulacją: 40Hz - 220Hz
-
Filtr subsoniczny z płynną regulacją: 10Hz - 50Hz
-
Wyjście liniowe: NIE
-
Gniazdo zdalnego regulatora subwoofera (regulator w opcji)
-
Regulacja niskich częst. Bass Boost: 0/6/12 dB
-
Napięcie pracy: 11-15V
-
Wymiary (szer./wys./dł.) mm: 140/54/260
Marka Hollywood ma swe korzenie w dawnej handlowej marce "Hollywood Sound Labs", należącej do amerykańskiego koncernu "Sprecher Works Corporation", który od 1986 roku specjalizował się w projektowaniu i produkcji samochodowych wzmacniaczy, subwooferów, głośników oraz przede wszystkim komponentów i półproduktów (membrany, zawieszenia, cewki, itp.) stosowanych przez wielu światowych odbiorców, sprzedających później gotowe produkty pod dobrze znamymi w świecie własnymi nazwami.
Obecnie Hollywood jest nową, stworzona od podstaw niemiecką marką oferującą europejskiej branży car audio swe produkty oznaczone własnym logo Hollywood Sound, Hollywood Digital, Hollywood Edge, Hollywood Excursion (głośniki, subwoofery i wzmacniacze) oraz Hollywood Energetic (wysokowydajne akumulatory AGM, kable, przewody, materiały tłumiące oraz akcesoria instalacyjne).
Dzięki bezpośrenim zakupom w fabrykach produkujących przede wszystkim dla znanej marki RE Audio, oferta produktowa jest trafniej dopasowana do potrzeb lokalnego rynku, natomiast ceny produktów oznaczanych logo "Hollywood" są bardziej stabilne i przede wszystkim niezależne od polityki wielkich koncernów, które dotychczas często pełniły jedynie rolę droższego pośrednika, oferującego te same lub bardzo podobne produkty oznaczane bardziej znanym i rozpoznawalnym logo.
|