Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WZBOGACANIE DOŚWIADCZEŃ UCZNIÓW KLAS POCZĄTKOWYCH

28-02-2012, 15:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 9 zł     
Użytkownik Polarnic
numer aukcji: 2069687240
Miejscowość net
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 19:10:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MARIA JAKOWICKA
WZBOGACANIE DOŚWIADCZEŃ UCZNIÓW KLAS POCZĄTKOWYCH W KONTAKTACH ZE ŚRODOWISKIEM
STAN: DOBRY+ (WEWNĄTRZ KSIĄŻKI W TRZECH MIEJSCACH ŚLADY KOREKTORA MASKUJĄCE PODPIS POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA, KSIĄŻKA CZĘŚCIOWO ROZKLEJONA - PATRZ ZDJĘCIA)
LICZBA STRON - 204
WYDAWNICTWA SZKOLNE I PEDAGOGICZNE
1982
SPIS TREŚCI:

WSTĘP

1. ROZWÓJ POGLĄDÓW NA ROLĘ ŚRODOWISKA W KSZTAŁTOWANIU OSOBOWOŚCI

2. WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE SZKOŁY ŚRODOWISKOWEJ W POLSCE
PROCES TWORZENIA SZKÓŁ ŚRODOWISKOWYCH
POJĘCIE SZKOŁY ŚRODOWISKOWEJ
PROPOZYCJE MODELI SZKÓŁ ŚRODOWISKOWYCH
KOORDYNACJA WYCHOWANIA W ŚRODOWISKU

3. PROBLEM ŚRODOWISKA W SYSTEMIE DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZYM KLAS POCZĄTKOWYCH
WPROWADZENIE DO ROZDZIAŁU
ŚRODOWISKO W ZAŁOŻENIACH I PRAKTYCE PRZED REFORMĄ SZKOŁY
ZAŁOŻENIA REFORMY W ZAKRESIE PROBLEMATYKI ŚRODOWISKA W KLASACH POCZĄTKOWYCH

4. POSZERZANIE DOŚWIADCZEŃ UCZNIÓW JAKO PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA SYSTEMU DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEGO KLAS POCZĄTKOWYCH
WPROWADZENIE DO ROZDZIAŁU
POJĘCIE I ROLA DOŚWIADCZEŃ W KSZTAŁCENIU DZIECKA
POZNANIE PRZEZ NAUCZYCIELA ZASOBU DOŚWIADCZEŃ UCZNIÓW
KONTAKTY Z OBIEKTAMI ŚRODOWISKA
WARUNKI ŚRODOWISKA RODZINNEGO SPRZYJAJĄCE ROZWIJANIU DOŚWIADCZEŃ
KONTAKTY RÓWIEŚNICZE DZIECKA
UDZIAŁ DZIECKA W DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI W ŚRODOWISKU

5. OGÓLNE ZAŁOŻENIA ORGANIZACJI WSPÓŁPRACY ZE ŚRODOWISKIEM

6. DZIAŁALNOŚĆ DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZA W KLASACH POCZĄTKOWYCH WE WSPÓŁPRACY ZE ŚRODOWISKIEM
WPROWADZENIE DO ROZDZIAŁU
ORGANIZACJA PROCESU DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEGO
WYMAGANIA PROGRAMU A MOŻLIWOŚCI ŚRODOWISKA
PRZYGOTOWANIE ŚRODOWISKA DO WSPÓŁPRACY
PRZYKŁADOWE ROZWIĄZANIA METODYCZNYCH CYKLI ZAJĘĆ
ORGANIZACJA CZASU WOLNEGO UCZNIÓW KLAS POCZĄTKOWYCH
ZAJĘCIA POZALEKCYJNE W PLANIE NAUCZANIA
CZAS WOLNY UCZNIÓW KLAS POCZĄTKOWYCH
POTRZEBY UCZNIÓW W ZAKRESIE ORGANIZACJI CZASU WOLNEGO
MOŻLIWOŚCI ORGANIZOWANIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W ŚRODOWISKU

ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA





PROSZĘ O ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, GDYŻ NIE ODWOŁUJĘ OFERT