Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona startowa
Kategorie
Kontakt
Szukaj
:
Archiwum Alle
>
Książki i Komiksy
>
Książki naukowe i popularnonaukowe
>
Pedagogika, resocjalizacja
>
Pedagogika wczesnoszkolna
WZBOGACANIE DOŚWIADCZEŃ UCZNIÓW KLAS POCZĄTKOWYCH
28-02-2012, 15:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena:
9
zł
Użytkownik
Polarnic
numer aukcji:
2069687240
Miejscowość
net
Wyświetleń:
6
Koniec:
30-01-2012 19:10:55
Dodatkowe informacje:
Stan:
Używany
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
MARIA JAKOWICKA
WZBOGACANIE DOŚWIADCZEŃ UCZNIÓW KLAS POCZĄTKOWYCH W KONTAKTACH ZE ŚRODOWISKIEM
STAN:
DOBRY+
(WEWNĄTRZ KSIĄŻKI W TRZECH MIEJSCACH ŚLADY KOREKTORA MASKUJĄCE PODPIS POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA, KSIĄŻKA CZĘŚCIOWO ROZKLEJONA - PATRZ ZDJĘCIA)
LICZBA STRON - 204
WYDAWNICTWA SZKOLNE I PEDAGOGICZNE
1982
SPIS TREŚCI:
WSTĘP
1. ROZWÓJ POGLĄDÓW NA ROLĘ ŚRODOWISKA W KSZTAŁTOWANIU OSOBOWOŚCI
2. WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE SZKOŁY ŚRODOWISKOWEJ W POLSCE
PROCES TWORZENIA SZKÓŁ ŚRODOWISKOWYCH
POJĘCIE SZKOŁY ŚRODOWISKOWEJ
PROPOZYCJE MODELI SZKÓŁ ŚRODOWISKOWYCH
KOORDYNACJA WYCHOWANIA W ŚRODOWISKU
3. PROBLEM ŚRODOWISKA W SYSTEMIE DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZYM KLAS POCZĄTKOWYCH
WPROWADZENIE DO ROZDZIAŁU
ŚRODOWISKO W ZAŁOŻENIACH I PRAKTYCE PRZED REFORMĄ SZKOŁY
ZAŁOŻENIA REFORMY W ZAKRESIE PROBLEMATYKI ŚRODOWISKA W KLASACH POCZĄTKOWYCH
4. POSZERZANIE DOŚWIADCZEŃ UCZNIÓW JAKO PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA SYSTEMU DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEGO KLAS POCZĄTKOWYCH
WPROWADZENIE DO ROZDZIAŁU
POJĘCIE I ROLA DOŚWIADCZEŃ W KSZTAŁCENIU DZIECKA
POZNANIE PRZEZ NAUCZYCIELA ZASOBU DOŚWIADCZEŃ UCZNIÓW
KONTAKTY Z OBIEKTAMI ŚRODOWISKA
WARUNKI ŚRODOWISKA RODZINNEGO SPRZYJAJĄCE ROZWIJANIU DOŚWIADCZEŃ
KONTAKTY RÓWIEŚNICZE DZIECKA
UDZIAŁ DZIECKA W DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI W ŚRODOWISKU
5. OGÓLNE ZAŁOŻENIA ORGANIZACJI WSPÓŁPRACY ZE ŚRODOWISKIEM
6. DZIAŁALNOŚĆ DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZA W KLASACH POCZĄTKOWYCH WE WSPÓŁPRACY ZE ŚRODOWISKIEM
WPROWADZENIE DO ROZDZIAŁU
ORGANIZACJA PROCESU DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEGO
WYMAGANIA PROGRAMU A MOŻLIWOŚCI ŚRODOWISKA
PRZYGOTOWANIE ŚRODOWISKA DO WSPÓŁPRACY
PRZYKŁADOWE ROZWIĄZANIA METODYCZNYCH CYKLI ZAJĘĆ
ORGANIZACJA CZASU WOLNEGO UCZNIÓW KLAS POCZĄTKOWYCH
ZAJĘCIA POZALEKCYJNE W PLANIE NAUCZANIA
CZAS WOLNY UCZNIÓW KLAS POCZĄTKOWYCH
POTRZEBY UCZNIÓW W ZAKRESIE ORGANIZACJI CZASU WOLNEGO
MOŻLIWOŚCI ORGANIZOWANIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W ŚRODOWISKU
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
PROSZĘ O ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, GDYŻ NIE ODWOŁUJĘ OFERT