Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia relacji

02-08-2014, 8:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 29.99 zł     
Użytkownik cykalmen12345
numer aukcji: 4448657522
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 02-08-2014 08:52:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1999
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia relacji

 

Autor: W.G. Stephan, C.W. Stephan,

ISBN 83[zasłonięte]87597-1

Wydawnictwo: GPW, Gdańsk

Wymiary: 165 x 235 mm
Liczba stron: 216

 

Stan: bardzo dobry, stała na półce z innymi książkami

 

Żyjemy w świecie, w którym stosunki między grupami społecznymi naznaczone są wrogością i przemocą. U źródeł konfliktów znajdziemy stereotypy, uprzedzenia i dyskryminację. Chcąc poprawić relacje międzygrupowe, powinniśmy najpierw zapytać: dlaczego ludzie odwołują się do stereotypów? Skąd bierze się nienawiść między członkami poszczególnych grup? Dlaczego ludzie dyskryminują tych, którzy się od nich różnią? Książka prezentuje dorobek psychologii społecznej w zakresie stosunków międzygrupowych. Zbudowana jest z krótkich, lecz nasyconych treścią opisów najważniejszych danych związanych z tą problematyką.

SKRÓCONY SPIS TREŚCI
1. Stereotypy
2. Teorie na temat uprzedzeń
3. Hipoteza kontaktu międzygrupowego
4. Tożsamość społeczna, autokategoryzacja i postawy międzygrupowe
5. Relacje międzykulturowe
6. Konflikt międzygrupowy i jego rozwiązywanie

 

 

Gorąco zachęcam do licytacji:)