|
|
|
Wysyłamy przedmioty starannie i bezpiecznie zapakowane w ciągu 4 dni roboczych od wpływu środków na konto
|
|
|
|
|
Płatność Allegro lub przedpłata na konto |
|
|
|
|
|
|
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Audiobook. Wyd. 2011
Światowy bestseller – ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy – teraz w wersji audio. 1 płyta MP3
Książka, która czyta się sama
Zdobywasz wiedzę, oszczędzając czas
- prowadząc samochód
- lecąc samolotem
- jadąc na rowerze
- na spacerze, na plaży, w wannie ...
Robert Cialdini w swej bestsellerowej pracy udziela jasnych i przekonujących odpowiedzi na pytania:
- Jak nakłonić drugiego człowieka do zmiany sposobu postępowania?
- Jak zachęcić do podjęcia lub zmiany decyzji?
- Jak dokonać tego, by zmiany takiej zapragnął?
- Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje?
- jak uniknąć sytuacji, w których dopiero po czasie orientujemy się, że oto ktoś (znowu) naciągnął nas na coś, na co wcale nie mamy ochoty?
Do tych rewelacyjnych odkryć prof. Cialdini doszedł nie tylko poprzez typową pracę badawczą, ale zatrudniając się incognito w środowiskach zawodowych praktyków wpływu społecznego - w agencjach reklamowych, firmach ubezpieczeniowych, organizacjach zbierających fundusze na różne cele, a także w firmach handlowych zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. We wszystkich tych miejscach podpatrywał "od kuchni", jakich technik wpływu społecznego używają zawodowcy.
ISBN [zasłonięte]978-8389-319-0 | Tłumacz Wojciszke Bogdan | Wymiary x | Tytuł oryginalny Influence. Science and Practice | Autor Cialdini Robert | Rok wydania 2011 | Rodzaj oprawy etui na płytę kartonowe | Data premiery rynkowej 2[zasłonięte]011-11 | Ilość stron 2 | Wydawca GWP | Data premiery 2[zasłonięte]011-01 |
Do kwoty za zakupy należy doliczyć koszty wysyłki. Wysyłka kilku przedmiotów - 1 zł za każdy dodatkowy przedmiot powyżej 1 szt. (nie dotyczy kuriera)
|
|