Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI Teoria i praktyka

12-07-2012, 18:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik ksiegarniainter
numer aukcji: 2396012546
Miejscowość MAŁE GACNO
Wyświetleń: 13   
Koniec: 02-07-2012 18:57:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI

Teoria i praktyka

Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Autor: Cialdini Robert

 

BESTSELLER XXI WIEKU

PŁYTA CD ZAWIERAJĄCA WYWIAD Z R.CALIDNIM GRATIS

Nowe poszerzone wydanie światowego bestsellera. Specjalnym prezentem dla polskich czytelników jest płyta z nagraniem obszernego wywiadu z samym autorem. Tej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. Wywieranie wpływu to absolutny bestseller w Stanach Zjednoczonych i w Polsce! Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów.

 

Tabela cech produktu
ISBN [zasłonięte]978-8389-250-6
Data wydania 2010
Vat 5%
Opis I, Nowa edycja
Okładka twarda
Liczba stron 328
Format B5
Przekład Bogdan Wojciszke
Tytuł orginalny Influence. Science and Practice
Dodatki Płyta CD z wywiadem

 

Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, które jako pierwsze zapoznało polskiego czytelnika z tym znakomitym autorem i sprawiło, że Wywieranie wpływu stało się dla wielu lekturą obowiązkową, przedstawia nowe poszerzone wydanie bestsellera. Ukazuje się ono nieomal równocześnie w Polsce i USA. Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.