Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI Teoria i praktyka

20-01-2012, 1:37
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 99 zł     
Użytkownik ksiegarniainter
numer aukcji: 2035095158
Miejscowość MAŁE GACNO
Wyświetleń: 9   
Koniec: 20-01-2012 01:37:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI. Teoria i praktyka - AUDIOBOOK Płyta nagrana w formacie mp3

 

Światowy bestseller – ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy – teraz w audio mp3.
Książka, która czyta się sama
Zdobywasz wiedzę, oszczędzając czas

- prowadząc samochód

- lecąc samolotem

- jadąc na rowerze

- na spacerze, na plaży, w wannie ...

Robert Cialdini w swej bestsellerowej pracy udziela jasnych i przekonujących odpowiedzi na pytania:

- Jak nakłonić drugiego człowieka do zmiany sposobu postępowania?
- Jak zachęcić do podjęcia lub zmiany decyzji?
- Jak dokonać tego, by zmiany takiej zapragnął?
- Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje?
- jak uniknąć sytuacji, w których dopiero po czasie orientujemy się, że oto ktoś (znowu) naciągnął nas na coś, na co wcale nie mamy ochoty?

Do tych rewelacyjnych odkryć prof. Cialdini doszedł nie tylko poprzez typową pracę badawczą, ale zatrudniając się incognito w środowiskach zawodowych praktyków wpływu społecznego - w agencjach reklamowych, firmach ubezpieczeniowych, organizacjach zbierających fundusze na różne cele, a także w firmach handlowych zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. We wszystkich tych miejscach podpatrywał "od kuchni", jakich technik wpływu społecznego używają zawodowcy.

Wywieranie wpływu na ludzi skierowane jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, menadżerów i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców, polityków i specjalistów zajmujących się rozwiązywaniem konfliktów, innymi słowy – do wszystkich osób, dla których umiejętność wpływania na innych jest elementem zawodowego kunsztu.

Robert Cialdini jest światowej sławy naukowcem, profesorem psychologii społecznej. Obecnie wykłada psychologię i marketing na Arizona State University. Piastuje stanowisko prezesa Society of Personality and Social Psychology. Jest laureatem wielu nagród: nagrody za osiągnięcia naukowe, przyznawanej przez Society for Consumer Psychology, Nagrody Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną oraz Nagrody Peitho za osiągnięcia w badaniach zjawiska wpływu społecznego.

Andrzej Śledź – znakomity aktor scen muzycznych, odtwórca wielu głównych ról w najbardziej spektakularnych przedsięwzięciach musicalowych, w tym w polskich prapremierach Jesus Christ Superstar, Les Miserables, Oliver, Scrooge, Chess, La Cage Aux Folles na scenie Teatru Muzycznego w Gdyni. Brał także udział w serialach telewizyjnych. Obecnie jest lektorem filmów fabularnych w polskich wersjach językowych.

Tabela cech produktu
ISBN [zasłonięte]978-8389-319-0
Data wydania 2006
Vat 5%
Wydanie II
Format Płyta nagrana w formacie mp3
Przekład Bogdan Wojciszke
Czyta Andrzej Śledź