Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI + PŁYTA CD - NOWA

04-03-2012, 21:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 2096044976
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 23   
Koniec: 03-03-2012 12:05:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Przesylki realizujemy za posrednictwem:

oraz firmy kurierskiej:


Nie prowadzimy odbiorów osobistych!

Klikajac "Kup teraz", akceptujesz regulamin aukcji zawarty w zakladce "O mnie".

Numer konta znajda Państwo w zakladce "O mnie".


Wywieranie wpływu na ludzi + płyta CD

Teoria i praktyka

Autor/autorzy:

Robert B. Cialdini

Tłumacze: Wojciszke Bogdan

GWP



Nowe poszerzone wydanie światowego bestsellera, na które czekają wszyscy. Polska premiera zbiega się w czasie z amerykańskim wydaniem! Specjalnym prezentem dla polskich czytelników jest płyta z nagraniem obszernego wywiadu z samym autorem. Tej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. Absolutny bestseller w Stanach Zjednoczonych i w Polsce! Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, które jako pierwsze zapoznało polskiego czytelnika z tym znakomitym autorem i sprawiło, że Wywieranie wpływu stało się dla wielu lekturą obowiązkową, przedstawia nowe poszerzone wydanie bestsellera. Ukazuje się ono nieomal równocześnie w Polsce i USA. Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.



Oprawa: Twarda

Format: 17.0x24.0cm

Ilość stron: 328

Wydanie: 6

Rok wydania: 2012