PAKIET 4 KSIĄŻEK O WYWIERANIU WPŁYWU NA LUDZI:
WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI - CIALDINI
GRA W MANIPULACJE
WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI PRAKTYCZNY PRZEWODNIK
SPOSÓB NA OPORNYCH
Metody wywierania wpływu na ludzi budzą nie tylko zainteresowanie – niekiedy można odnieść wrażenie, że umiejętność manipulowania innymi należy do najbardziej pożądanych. Ale jak manipulować, a jednocześnie nie przekraczać granic przyzwoitości? Rozwiązanie tego dylematu kryje się w tej książce – klasyczne techniki wywierania wpływu, takie jak „stopa w drzwiach”, „drzwiami w twarz” czy „niska piłka” i wiele innych, zostały zilustrowane nowymi przykładami oraz anegdotami, które nie tylko bawią, lecz także uczą. Czytelniku, do dzieła! Ty też potrafisz wywierać wpływ, musisz się jedynie dowiedzieć, jak to robić skutecznie, a zarazem uczciwie.
Jest wiele spraw w życiu, na które chcemy mieć wpływ. Zależy nam na dobrych relacjach z ludźmi, osiąganiu wyników w pracy, tworzeniu dobrych związków – słowem, na sukcesie w życiu zawodowym i osobistym. Sztuki świadomego wywierania wpływu na ludzi można się nauczyć. Autorka książki proponuje nam proste ćwiczenia, dzięki którym będziemy umieli wprowadzić w życie zasady skutecznego oddziaływania na innych i zrealizować własne potrzeby.
„Jedną z najważniejszych zalet koncepcji przedstawianej w książce jest jej elastyczność. Wiedzę tę można wykorzystać w różnych sytuacjach: w życiu osobistym i zawodowym, w komunikacji bezpośredniej, telefonicznej i pisemnej”.
Trenerzy Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania
Tej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. Absolutny bestseller w Stanach Zjednoczonych i w Polsce! Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów.
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.