Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wywiad telewizyjny. Cechy twórcze a... 24h

22-06-2015, 20:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 5385568197
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-06-2015 20:36:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Wywiad telewizyjny. Cechy twórcze a norma gatunkowa

Szylko-Kwas Joanna

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]54544
  • liczba stron: 190
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Aspra
  • seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-12
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis:
    Tom 20. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Książka zwraca uwagę na niedoceniane dotąd w literaturze medioznawczej aspekty twórcze w warsztacie dziennikarskim. Podjęta problematyka wywiadu telewizyjnego ukazuje znaczący potencjał innowacyjności pozwalający z tej, skądinąd schematycznej, wypowiedzi wykreować atrakcyjny dla widzów przekaz. Potencjał twórczy, biegłość warsztatowa dziennikarza i współpracowników przekładają się wprost na dramaturgię interakcji z osobą (osobami) udzielającą wywiadu.Publikacja jest innym niż dotąd spojrzeniem na wywiad telewizyjny jako gatunek. Skupiając się na aspektach twórczych i innowacyjności w ramach klasycznych interakcji dziennikarz - respondent, pokazuje skalę stosowanych nowych rozwiązań formalnych w tym zakresie."dr hab. Andrzej Kozieł, Uniwersytet Warszawski"Dr Joanna Szylko-Kwas skupiła swą uwagę na wywiadzie, który jest gatunkiem - przez jednych badaczy uznanym za pograniczny, przez innych - za publicystyczny - w którym dziennikarze muszą wykazać się nie tylko twórczym myśleniem, ale i refleksem, inteligencją, by w porę zareagować na to, co mają do powiedzenia interlokutorzy, zaproszeni do rozmowy. Swymi rzetelnymi badaniami Autorka udowodniła, że obecnie dziennikarze muszą kreatywnie myśleć, by nie tylko utrzymać się w zawodzie, ale by przyciągnąć uwagę odbiorców.Problem opisany w książce dotyka zmian, jakie zachodzą w filozofii prowadzenia wywiadu. Książka ta inspiruje do refleksji: dzisiaj dziennikarz musi współpracować z rozmówcą, musi być - w pełnym tego słowa znaczeniu - kreatywny."prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Uniwersytet Jagielloński




    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.




    Wróć na początek aukcji