Przedmowa................................................................................................... 7
Maria Sławińska
Marketing handlowy- istota i uwarunkowania rozwoju......................................... 9
Włodzimierz Tłuchowski
Interakcje przedsiębiorstwa z otoczeniem na przykładzie wybranego obszaru
decyzyjnego.................................................................................................... 19
Amir Fazlagić
Osobowość profesjonalisty jako element kapitału firmy
usługowej....................................................................................................... 29
Jan Galicki
Zmiany w zakładach opieki zdrowotnej i ich rozumny dobór.................................. 41
Michał Trzęsowski
Uwarunkowania rozwoju rynków hurtowych w Polsce ........................................... 49
Magdalena Kozera, Piotr Chałupka, Zbigniew Gołaś
Makroekonomiczne uwarunkowania zmian popytu i podaży
na przykładzie ry nków zbóż w Polsce .................................................................71
Piotr Chałupka, Zbigniew Gołaś, Magdalena Kozera
Wybrane elementy polityki asortymentowej realizowanej w handlu detalicznym
owocami i warzywami.......................................................................................... 87
Szymon Tarant, Grażyna Adamczyk
Preferencje konsumentów związane z zakupem ziemniaków................................. 101
Włodzimierz Kołodziejczak
Problemy współpracy firm sektora spożywczego z sieciami handlowymi
opartymi na kapitale zagranicznym..................................................................... 115
Grażyna Adamczyk, Szymon Tarant
Kierunki zmian w funkcjonowaniu i strukturze kanałów dystrybucji
produktów rolno- żywnościowych w latach 90-tych................................................ 123
Wacław Wilczyński
Losy transformacji w Polsce i w Niemczech ........................................................ 133