Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WYSZA SZKOŁA HANDLU I USŁUG ZESZYT NAUKOWY

24-01-2012, 5:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.50 zł     
Użytkownik MERZY
numer aukcji: 2039576913
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 5   
Koniec: 15-01-2012 19:07:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM

DO SPRZEDANIA CAŁKOWICIE NOWA KSIĄŻKA:

WYSZA SZKOŁA HANDLU I USŁUG ZESZYT NAUKOWY NR 4

autor: KAMILA WILCZYŃSKA

rok wydania: 2002

wydana przez : WYDAWNICTWO WYSZA SZKOŁA HANDLU I USŁIG

liczba stron:  140

 

OPIS:
 

 

Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Usług działa od 2000 roku. Wydaje podręczniki, książki pomocnicze, monografie oraz materiały z konferencji. Nadto publikowany jest półrocznik „Zeszyty Naukowe”, za który Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego przyznało sześć punktów (na dziewięć możliwych).

 
Kamila Wilczyńska

Przedmowa................................................................................................... 7

Maria Sławińska

 
Marketing handlowy- istota i uwarunkowania rozwoju......................................... 9
 
 Włodzimierz Tłuchowski
 
Interakcje przedsiębiorstwa z otoczeniem na przykładzie wybranego obszaru  
 
decyzyjnego.................................................................................................... 19

Amir Fazlagić

 
Osobowość profesjonalisty jako element kapitału firmy
 
usługowej....................................................................................................... 29

Jan Galicki

Zmiany w zakładach opieki zdrowotnej i ich rozumny dobór.................................. 41

Michał Trzęsowski

Uwarunkowania rozwoju rynków hurtowych w Polsce ........................................... 49

Magdalena Kozera, Piotr Chałupka, Zbigniew Gołaś

 
Makroekonomiczne uwarunkowania zmian popytu i podaży
 
na przykładzie ry nków zbóż w Polsce  .................................................................71

Piotr Chałupka, Zbigniew Gołaś, Magdalena Kozera

 
Wybrane elementy polityki asortymentowej realizowanej w handlu detalicznym
 
owocami i warzywami.......................................................................................... 87

Szymon Tarant, Grażyna Adamczyk

Preferencje konsumentów związane z zakupem ziemniaków................................. 101

Włodzimierz Kołodziejczak

Problemy współpracy firm sektora spożywczego z sieciami handlowymi

opartymi na kapitale zagranicznym..................................................................... 115

Grażyna Adamczyk, Szymon Tarant

 
Kierunki zmian w funkcjonowaniu i strukturze kanałów dystrybucji
  
produktów rolno- żywnościowych w latach 90-tych................................................ 123

Wacław Wilczyński

Losy transformacji w Polsce i w Niemczech ........................................................ 133

  
  

 

 
 
 
 
KOSZTY WYSYŁKI:

polecona - 7.50zl

priorytetem - 9.50zl

osobiscie - 0zl

Na dole rea.foto tej książki.