Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wystąpienia publiczne dla nieśmiałych - Kozdęba

27-10-2014, 10:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.90 zł     
Użytkownik Ajaks391
numer aukcji: 4646896242
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 8   
Koniec: 27-10-2014 09:53:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.

Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)




- Płacę z Allegro

- Przedpłata na konto

e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763

Wystąpienia publiczne dla nieśmiałych - Kozdęba

 


    •  

      "Wystąpienia publiczne 

    • dla nieśmiałych"
      Andrzej Kozdęba


      Wydawca: "Złote Myśli"
      ISBN:[zasłonięte]978-8301-872-9
      ilość stron: 144
      wydanie I; Rok 2014

      stan - nowy

      cena rynkowa: 32,00
      cena promocyjna: 23,90 zł

    •  


      Spis treści:

       

    • Wstęp

      CZĘŚĆ 1. Stres
      Nie taki stres straszny
      Stres wspomaga koncentrację
      Stres pobudza emocje
      Stres zmniejsza uczucie głodu
      Stres mobilizuje do działania
      Zaakceptuj stres
      Nieśmiały też może

      CZĘŚĆ 2. Przygotowanie do prezentacji
      Bądź przygotowany
      Zasoby
      Cel
      Plan
      Treść
      Konspekt
      Rozpoznaj publiczność
      Analiza DOPO
      Analiza demografii
      Analiza oczekiwań
      Analiza potrzeb
      Analiza otoczenia
      Wyznacz cel prezentacji
      Dlaczego?
      Po co?
      Co?
      Rozgrzej swój głos
      Rady Aniki
      Grupa 1: Oddech
      Grupa 2: Głośne mówienie bez obciążania gardła
      Grupa 3: Dykcja
      Publiczność jest twoim sprzymierzeńcem

      CZĘŚĆ 3. Niech się rozpocznie!
      Zacznij interesująco
      Historia oparta na twoim doświadczeniu i twoich przygodach
      Wspólne doświadczenie
      Opowieść
      Powszechnie znany fakt
      Pytanie
      Zbuduj swój autorytet
      Przygotuj się na niespodziewane
      Problemy techniczne
      Hałasy

      CZĘŚĆ 4. Ucz się od innych

      CZĘŚĆ 5. Mów tak, by cię słuchali
      YYY i słowa, które psują przekaz
      Co powodują wypełniacze i dlaczego są złe?
      Jak się pozbyć YYY i innych wypełniaczy?
      Czym zastąpić wypełniacze?
      Chodzić, stać czy się odwrócić?
      Mów gestem i wzrokiem
      Tempo mówienia
      Język prosty, lecz nie prostacki
      Język prosty, a nie naukowy
      Co mówią liczby i statystyki?
      Multimedialne przygotowanie

      CZĘŚĆ 6. Niech zacznie się koniec!
      Pamiętaj, co obiecałeś
      Zakończ dobrze
      Sposób 1: Dokończ to, czym rozpocząłeś
      Sposób 2: Przedstaw inne rozwiązanie
      Pytania, pytania…
      Co poszło dobrze, a co nie do końca?

      Zakończenie
      Jeśli znasz schematy, to możesz je łamać
      Jeśli masz wyrobioną markę, to nie musisz przejmować się schematami
      Ćwicz i nie bądź zbyt surowy w ocenie

      Podziękowania i prośba autora
    • Stoisz za sceną. Pocą Ci się ręce. Słyszysz swoje nazwisko.
      Wychodzisz na scenę, ale masz nogi jak z waty. 


        • Drżącymi dłońmi próbujesz ustawić mikrofon i podłączyć pendrive. 
          Niestety, nie działa. 
          Zaczynasz przepraszać, mamrotać, słyszysz szmer niezadowolenia i widzisz uśmieszki, 
          które peszą Cię jeszcze bardziej. Stoisz tak przez 10 minut, 
          Twoja prezentacja zostaje odwołana "z przyczyn technicznych". 
          Wiesz, że ten dzień będzie Ci się śnił. I przypuszczasz, że już nigdy nie zgłosisz się do żadnego wystąpienia. 
          Awans, perspektywy zawodowe i zadowolenie z siebie oddalają się w zawrotnym tempie...

      A gdyby tak:
      Wejść pewnym krokiem na scenę, nawet jeśli coś nie zadziała wiedzieć, co powiedzieć i jak się zachować
      i umieć to zrobić? Po wystąpieniu odebrać gratulacje, a później uczcić sukces?

      To wszystko jest w zasięgu Twojej ręki!

      Czego dowiesz się z książki
      "Wystąpienia publiczne dla nieśmiałych"?

      • jak okiełznać stres, czy może być sprzymierzeńcem, jakie są jego zalety;
      • jak perfekcyjnie przygotować się do prezentacji, żeby nie dać się zaskoczyć żadnym pytaniem;
      • jak rozpoznać publiczność;
      • jak zacząć wystąpienie;
      • jak zbudować autorytet;
      • jak poradzić sobie z hałasami;
      • co psuje przekaz i jak radzić sobie z tzw. wypełniaczami;
      • czym zastąpić wypełniacze.

      "Czym zastąpić wypełniacze?

      Odpowiedź na to pytanie jest prosta i… niema.
      Bo to właśnie cisza jest tym potężnym narzędziem,
      które powinieneś wprowadzić w miejsce dotychczas wypowiadanego „YYY”.
      Większość ludzi boi się jej używać podczas wystąpień publicznych.
      Boją się pustki, która zostaje w momencie, w którym nie padają słowa.
      Ale tam nie ma pustki. Jest cisza.
      Czasami tak duża, że można ją poczuć.

      Żyjesz w hałasie. Przejeżdżające samochody, grające w tle radio czy szumy rozmów odzwyczaiły ludzi od ciszy.
      A ta była od zawsze świetnym narzędziem, dzięki któremu można podkreślić wydźwięk wybranych zdań i słów lub oddać emocje.

      Przypomnij sobie podobne sytuacje:

      •    co robi ksiądz na kazaniu, gdy chce położyć nacisk na jakąś kwestię?
      •    co robi nauczycielka, gdy chce uciszyć klasę, a krzyk nie skutkuje?
      •    co robi cierpliwy rodzic, gdy dziecko coś zbroiło i nie chce przyznać się do winy?
      •    co robi obrażona kobieta po kłótni ze swoim facetem?

      Cała czwórka stosuje ciszę.
      Posiada ona mnóstwo fenomenalnych właściwości, które pomagają podczas prezentacji.
      Wielu niedoświadczonych mówców nie lubi ciszy. Nie wiedzą, jaka jest wartościowa.
      Martwią się, że w chwili ciszy ktoś wejdzie im w słowo, zacznie snuć własne wywody, zada pytanie.
      Stanie się tak, jeśli twoja cisza będzie niepewna.
      Jeżeli użyjesz jej w odpowiedni sposób, to osiągniesz dzięki niej dobre efekty.

      • Cisza podkreśla ważne słowa.
      • Cisza pozwala przemyśleć najważniejsze kwestie.
      • Cisza budzi i skupia uwagę.

      Jeżeli powiedziałeś coś istotnego i chcesz, żeby zapadło to w pamięć zgromadzonych osób, użyj ciszy.
      Milczenie w takim momencie działa jak marker, który zaznacza poszczególne wyrazy.
      Z tym podkreślaniem nie można jednak przesadzić, bo coś, co miało nam pomóc, spowoduje zniszczenie naszej prezentacji:
      wyobraź sobie prezentera, który co zdanie stosuje kilkusekundową ciszę, a zrozumiesz, o czym mówię.

      Gdy już podkreślisz ważną dla ciebie kwestię, twój rozmówca będzie mógł ją przemyśleć.
      Ta krótka przerwa daje czas na odniesienie słów, które przed momentem padły z twoich ust, do własnego życia:
      „Czy ja też tak robię? Ten koleś ma rację” lub „Nie zgadzam się z nim” pojawią się w głowach twoich słuchaczy.

      Gdy widzisz, że uwaga na sali jest rozproszona, również możesz zamilknąć.
      Zacznij mówić bardzo cicho lub całkowicie zatrzymaj prezentację.
      W słuchaczach, szczególnie tych najbardziej rozkojarzonych, pojawi się dyskomfort i pytania:
      „Dlaczego on nic nie mówi? Czy padło pytanie skierowane do mnie, a ja o tym nie wiem?”.
      Taki nagły skok emocji pobudzi maruderów do życia.

      Długość ciszy zależy od tego, co chcesz nią osiągnąć.
      Jeżeli chcesz podkreślić znaczenie jakichś słów, to dwie–trzy sekundy milczenia są wystarczające.
      Gdy chcesz zwrócić uwagę rozproszonej grupy, cisza może trwać o wiele dłużej.
      W każdej prezentacji to ty decydujesz: jakie słowa dobierzesz, jak przygotujesz slajdy i ile będziesz milczał.
      Jeżeli bardzo mocno chcesz coś podkreślić lub wzbudzić ogromny dyskomfort w publiczności,
      możesz milczeć nawet kilkadziesiąt sekund.

      Najważniejsze jest to, żeby milczeć z pewnością siebie.
      Tę pewność osiągniesz za pomocą:

      • utrzymywania kontaktu wzrokowego z publicznością

      Twój wzrok skierowany na publiczność podkreśla moc twoich słów, ale także moc ich braku.

      • wyeliminowania wypełniaczy w postaci YYY i EEE

      Twoja cisza będzie się rozwijała wraz z tobą: im lepszym mówcą jesteś, tym potężniejszym narzędziem dla ciebie będzie.

      Jeżeli stosujesz ciszę na zmianę z wypełniaczami, to publiczność może mieć problem z jej interpretacją."


      Czego jeszcze dowiesz się z tej książki? 

      • jak mówić, by Cię słuchali;
      • jakiego języka używać, jak sprawić, by mowa ciała była Twoim sprzymierzeńcem;
      • jak mądrze używać liczb i statystyk;
      • jak skończyć prezentację, o czym bezwzględnie trzeba pamiętać.

      Zostań mistrzem wystąpień i podbij serca publiczności już dziś!

BONUS !!!
Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
gratisowo pełną wersję elektroniczną.






Dodano 2[zasłonięte]013-01 21:31
Zasady zwrotu towaru

Ten towar możesz zwrócić bez podania przyczyny. Masz 14 dni kalendarzowych na pisemne odstąpienie od umowy (np. poprzez e-mail). Podaj w nim: dane produktu, który chcesz zwrócić, swoje dane oraz termin otrzymania przez Ciebie towaru.

Na odesłanie produktu do sprzedającego masz 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. Sprzedawca wypłaci Ci pieniądze w ciągu 5 dni od otrzymania produktu.