Kupując akceptujesz regulamin sklepu znajdujący się na stronie "o mnie".
Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony
LISTY NIEPOLECONE (ZWYKŁE) NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ PRZEZ NAS WYSYŁANE W IMIENIU KLIENTA UPOWAŻNIAJĄCEGO NAS DO TEGO RODZAJU PRZESYŁKI ZAPŁATA = UPOWAŻNIENIU
| Autor:
Decker Bert
Wydawca: MT Biznes Oprawa: Plastikowa Format: 13.5x19.0cm Liczba stron: 1 Rok wydania: 2010 Nośnik/Format: CD-MP3 (liczba nośników: 1) ISBN: [zasłonięte]978-83195-72-5 Cena na okładce: 29,90 zł
| Opis:Czy jesteś wiarygodny? Czy odczuwasz dyskomfort – a nawet strach – kiedy masz wystąpić przed grupą ludzi? Czy masz problemy ze sprawnym przekazywaniem komunikatów? Czy ludzie słuchają, kiedy do nich mówisz, czy raczej nie są w stanie skupić się na twoich słowach? Efektywna komunikacja odgrywa bardzo ważną rolę w biznesie i w życiu codziennym. Najlepsi komunikatorzy docierają nie tylko do naszych umysłów, ale także do naszych serc. Zdobywają nasze zaufanie. Realizując program Berta Deckera, opisany w niniejszej książce, możesz się nauczyć wywierać wrażenie na słuchaczach i wpływać na nich. W przejrzanym i zaktualizowanym wydaniu książki, Bert Decker przekłada swoje ogromne doświadczenie na nowatorskie podejście do wystąpień publicznych, podając przykłady ćwiczeń, które każdy może wykonywać we własnym zakresie. Autor uzupełnił także znane z pierwszego wydania metody behawioralne, opisując potężne narzędzie do porządkowania treści wystąpień. Z tego podręcznika możesz się nauczyć szybkiego tworzenia konkretnych, zorientowanych na słuchacza komunikatów. Poświęć kilka wieczorów na lekturę tej książki, a dowiesz się, jak zdobywać zaufanie ludzi, będące podstawą skutecznej komunikacji w każdych okolicznościach. Dowiesz się: • jak pokonać tremę; • jak sprawić, by twój głos brzmiał dynamicznie; • dlaczego kontakt wzrokowy pomaga w zdobywaniu zaufania; • kiedy i jak podkreślić treść przekazu za pomocą humoru; • jak skutecznie wyeliminować wtrącenia typu „hmm” i „eee”; • jak szybko uporządkować myśli i przekształcić je w spójny komunikat; • jak przejść od przekazywania informacji do wywierania wpływu; • jak wywierać wpływ, pozostając sobą – niezależnie od tego, czy przemawiasz do jednej, czy do stu osób; • jak w ośmiu krokach przekształcić swoje nawyki komunikacyjne.
BERT DECKER jest założycielem i prezesem firmy Decker Communications, Inc. W ciągu ponad 25 lat przeszkolił wraz ze swoimi współpracownikami setki tysięcy dyrektorów, menedżerów i sprzedawców, przekształcając ich w skutecznych mówców. Klientami jego firmy są takie korporacje jak AT&T, Charles Schwab & Co., HP, Pfizer, State Farm Insurance, Wells Fargo i wiele innych. Obecnie Decker poświęca dużo czasu na wygłaszanie wykładów dla członków stowarzyszeń i korporacji w całym kraju. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Yale, był dyrektorem National Speakers Association oraz jest przewodniczącym komisji doradczej Armii Zbawienia w San Francisco. Mieszka z żoną w San Francisco.
To porywająca lektura, przyjemna i pożyteczna dla każdego, kto z racji powinności zawodowych lub społecznych zabiera głos publicznie. Życiowe ujęcie tematu, znamienne przykłady wystąpień publicznych, liczne cytaty z klasyki stają się prawdziwą inspiracją dla czytelnika. Polecam tę książkę szczególnie tym, którzy spoczęli na lurach. - Marzena Raźniewska-Półkoszek, dyrektor generalny i trener BOMIS-u
Czyta: Tomasz Kućma
|
|