|
Sklep Abooki.pl
tel. 61 [zasłonięte] 50
email: [zasłonięte]@abooki.pl
Wysyłka przedmiotu w ciągu
24-48h od momentu zapłaty
Czas dostawy :
Poczta Polska list polecony ekonomiczny : 3 - 5 dni
Poczta Polska list polecony priorytetowy : 1 - 2 dni
Kurier DHL : 1 dzień
Kupując kilka przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz !
Dane do przelewu :
Księgarnia internetowa
Agnieszka Wesoła
ul. Kminkowa 45a/4
62-064 Plewiska
Multibank
20 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002
0[zasłonięte]997 12
|
Audiobook: Wystąpienia publiczne
Autor: Bert Decker
Wydawnictwo : MT Biznes
Format : CD w formacie MP3
Czas trwania: 8 godz. 1 min
Lektor: Tomasz Kućma
Stan : Nowa zafoliowana
Czy jesteś wiarygodny? Czy odczuwasz dyskomfort - a nawet strach - kiedy masz wystąpić przed grupą ludzi? Czy masz problemy ze sprawnym przekazywaniem komunikatów? Czy ludzie słuchają, kiedy do nich mówisz, czy raczej nie są w stanie skupić się na twoich słowach? Efektywna komunikacja odgrywa bardzo ważną rolę w biznesie i w życiu codziennym. Najlepsi komunikatorzy docierają nie tylko do naszych umysłów, ale także do naszych serc. Zdobywają nasze zaufanie. Realizując program Berta Deckera, opisany w niniejszej książce, możesz się nauczyć wywierać wrażenie na słuchaczach i wpływać na nich. W przejrzanym i zaktualizowanym wydaniu książki, Bert Decker przekłada swoje ogromne doświadczenie na nowatorskie podejście do wystąpień publicznych, podając przykłady ćwiczeń, które każdy może wykonywać we własnym zakresie. Autor uzupełnił także znane z pierwszego wydania metody behawioralne, opisując potężne narzędzie do porządkowania treści wystąpień. Z tego podręcznika możesz się nauczyć szybkiego tworzenia konkretnych, zorientowanych na słuchacza komunikatów. Poświęć kilka wieczorów na lekturę tej książki, a dowiesz się, jak zdobywać zaufanie ludzi, będące podstawą skutecznej komunikacji w każdych okolicznościach. Dowiesz się:
- jak sprawić, by twój głos brzmiał dynamicznie;
- dlaczego kontakt wzrokowy pomaga w zdobywaniu zaufania;
- kiedy i jak podkreślić treść przekazu za pomocą humoru;
- jak skutecznie wyeliminować wtrącenia typu ?hmm? i ?eee?;
- jak szybko uporządkować myśli i przekształcić je w spójny komunikat;
- jak przejść od przekazywania informacji do wywierania wpływu;
- jak wywierać wpływ, pozostając sobą ? niezależnie od tego, czy przemawiasz do jednej, czy do stu osób;
- jak w ośmiu krokach przekształcić swoje nawyki komunikacyjne.
O AUTORZE BERT DECKER jest założycielem i prezesem firmy Decker Communications, Inc. W ciągu ponad 25 lat przeszkolił wraz ze swoimi współpracownikami setki tysięcy dyrektorów, menedżerów i sprzedawców, przekształcając ich w skutecznych mówców. Klientami jego firmy są takie korporacje jak AT&T, Charles Schwab & Co., HP, Pfizer, State Farm Insurance, Wells Fargo i wiele innych. Obecnie Decker poświęca dużo czasu na wygłaszanie wykładów dla członków stowarzyszeń i korporacji w całym kraju. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Yale, był dyrektorem National Speakers Association oraz jest przewodniczącym komisji doradczej Armii Zbawienia w San Francisco. Mieszka z żoną w San Francisco.
|
|