GRA EDUKACYJNA
WYSPA SKARBÓW
MATEMATYKA NA WESOŁO
Edurom Matematyka Wyspa Skarbów klasa 1-2
Mieszkańcy małej wyspy znaleźli się w wielkim niebezpieczeństwie. Poziom wody wokół wyspy zaczął się bardzo szybko podnosić, grożąc jej zalaniem. Jedynie profesor Tomasz potrafi temu zapobiec, uruchamiając tajemnicze urządzenie. Twoje dziecko może mu pomóc uratować wyspę, a przy okazji obudzi w sobie zainteresowanie matematyką. ARYTMETYKA Pracując z programem, Twoje dziecko nabiera biegłości w tabliczce mnożenia, dodawaniu i odejmowaniu w zakresie 1-100, w stosowaniu własności działań oraz przedstawianiu liczb na osi liczbowej. MIERZENIEW trakcie pracy z programem Twoje dziecko napotka ćwiczenia z wykorzystaniem zegara, ukazujące upływ czasu, cykliczność pór roku, miesięcy, dni tygodnia i godzin. Dzięki tym ćwiczeniom pozna związek czasu odmierzanego zegarem z czasem kalendarzowym. FIGURY GEOMETRYCZNEKorzystając z programu, Twoje dziecko będzie mogło wykonać wiele ćwiczeń utrwalających znajomość nazw i kształtów podstawowych figur geometrycznych. Poćwiczy też umiejętność obliczania pól powierzchni tych figur. OBLICZANIE PIENIĘŻNETwoje dziecko, wykonując ćwiczenia dotyczące określania ceny, kosztu zakupu i wydawania reszty, pozna pojęcie pieniądza w aspekcie miarowym. GŁÓWNE CECHY PROGRAMU: -setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych; -możliwość śledzenia postępów w nauce: -rejestr wyników, -tablica rekordzistów; -zabawy ćwiczące spostrzegawczość; -stopniowalny poziom trudności zadań; -pomoc w formie dźwiękowej; -wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji. ZAWARTOŚĆ PROGRAMU: -dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 1-100; -porządkowanie ciągu liczb naturalnych 1-100; -przedstawianie liczb na osi liczbowej; -mnożenie dwóch liczb w zakresie 1-30; -dodawanie liczb naturalnych z wykorzystaniem waluty; -obliczanie pól powierzchni prostokątów; -odczytywanie wskazań zegara; -odczytywanie daty z wykresu.
Zobacz nasze pozostałe aukcje: