FHU "ARGO" ALICJA BUNKOWSKA UL. MICKIEWICZA 42, 19-300 EŁK JEST AUTORYZOWANYM DEALEREM HONDA I PROWADZI SPRZEDAŻ WSZYSTKICH PRODUKTÓW ORAZ CZĘŚCI ZAMIENNYCH HONDA.
ZABURTOWY HONDA BF 150 A4 LU
WYPRZEDAŻ
STARA CENA - 80.000,00 ZŁ.
NOWA CENA - 68.000,00 ZŁ.
ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem światowe normy poziomu emisji spalin i hałasu – EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej.Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prostą obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzą.
Silniki Honda to trafny wybór.
Nasze silniki działają tak samo dobrze jak wyglądają. Produkujemy je tylko i wyłącznie w Japonii. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz na nasz silnik do łodzi, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakość i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałą, ekologiczne silniki do łodzi i pontonów objęte najdłuższą na rynku gwarancją.
BF 150
Szepczący temperament
Wielopunktowy wtrysk paliwa, dwu-wałkowy rozrząd ze zmiennymi fazami V-TEC i kolektory dolotowe zmiennej długości, to właśnie to, czego potrzebujesz. Zastosowanie nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązań zapewnia najniższe zużycie paliwa w tym przedziale mocy. BF 150 pracuje o 6 dB ciszej niż silniki dwusuwowe zasilane wtryskiem paliwa. Nie znajdziesz drugiego takiego silnika!
BF 150 - dane techniczne
|
model
|
BF 150
|
Pojemność skokowa silnika
|
2,4354 cm3
|
Układ cylindrów/liczba zaworów
|
Rzędowy 4/16
|
Sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa
|
Tak
|
Zapłon cyfrowy
|
PGM-IG
|
Kolektory dolotowe zmiennej długości
|
Tak
|
Zmienne fazy rozrządu V-TEC
|
Tak
|
Balansery wyważające /niskie wibracje silnika
|
Tak
|
Tłumik szmerów ssania
|
Tak
|
Układ monitorujący SLOW-STOP
|
Tak
|
Separator wody z alarmem
|
Tak
|
Spalanie ubogiej mieszanki paliwowo-powietrznej
|
Tak
|
Czujnik spalania stukowego
|
Tak
|
Trójbiegowy układ chłodzenia
|
Tak
|
Dwa termostaty
|
Tak
|
Wysokowydajny alternator
|
40A
|
Wzmocniony układ power trim & tilt
|
Tak
|
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika
|
Tak
|
Układ ECO-START - rozruch bez dymu
|
Tak
|
SLOW-DRIVE - zwiększony uciąg niskich obrotów
|
Tak
|
Potrójna powłoka antykorozyjna
|
Tak
|
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe
|
Tak
|
Zużycie paliwa w stosunku do 2-suwów
|
Do 50% niższe
|
Zużycie paliwa w stosunku do 2-suwów z wtryskiem
|
Do 15% niższe
|
Zużycie paliwa w stosunku do innych 4-suwów
|
Do 10% niższe
|
Głośność w stosunku do 2 - suwów
|
Prawie dwukrotnie niższa
|
Wysokość pawęży (mm)
|
L-508, X-635
|
Ciężar (kg)
|
L-217, X-220
|
Dostępność wersji przeciwrotacyjnej
|
Tak
|
|
Oferowany do sprzedaży silnik jest fabrycznie nowy z 5 letnią gwarancją .
|