1. W przeciągu 72 godzin od złożenia zamówienia – telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej - skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszych szczegółów.
2. Po złożeniu zamówienia i kontakcie z nami, klient zobowiązany jest do wpłaty 100% kwoty zamówienia wraz z kwotą transportu (podaną w aukcji) na nasz rachunek bankowy.
FIRMA MAJEWSKI MAREK MAJEWSKI Ul. GRUNWALDZKA 60/66 82-300 ELBLĄG
Nr Konta: PKO INTELIGO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581196 [zasłonięte] 606060
W tytule przelewu proszę podać:
- login z allegro i nr aukcji.
3. W momencie braku kontaktu z Klientem oraz niezaksięgowania kwoty na koncie w przeciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia - transakcja zostanie unieważniona. W takim przypadku Klient obciążony zostanie kosztami zwrotu prowizji Allegro oraz zostanie mu wystawiony negatywny komentarz.
4. W każdym momencie Klient może uzyskać więcej informacji na temat wybranego produktu poprzez pocztę elektroniczną, oraz nr:. telefonu zamieszczony w aukcji.
5. Na zakupiony towar wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
6. Wszystkie sprzedawane przez nas meble są nowe, ręcznie wykonane i objęte 24 miesięczną gwarancją producenta.
7. Jesteśmy producentem mebli stylowych i posiadamy własnych projektantów, jeśli ktoś chciałby zamówić mebel w innych wymiarach bądź wykończeniu proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
8. Nie wysyłamy za pobraniem.
Transport:
1. Towar wysyłamy w ciągu 2-14 dni od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Posiadamy własny transport dostosowany do przewozu mebli stylowych i gwarantujemy, iż towar dotrze w całości i bez uszkodzeń. Cena transportu do ustalenia telefonicznie bądź mailowo. Kierowca może pomóc przy wniesieniu i złożyć meble po uiszczeniu opłaty. (Tylko podczas naszego transportu).
2. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie poprzez firmy kurierskie i pocztę polską. Obowiązkiem klienta jest rozpakowanie i sprawdzenie stanu meble przy kurierze!!! W razie uszkodzenia mebla koniecznie trzeba spisać protokół,
3. Reklamacje bez protokołu nie będą uwzględniane!!! Protokół powinien zawierać opis uszkodzenia, datę i czas dostawy. Powinien być sporządzony w dwóch identycznych kopiach jednej dla klienta i jednej dla kuriera.
4. Przyjęcie przesyłki i podpisanie odbioru bez zastrzeżeń przez odbiorcę powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu szkody powstałej w transporcie.
5. Każdy wysyłany przez nas przedmiot jest nowy, sprawdzany przed wysyłką.
6. Pakowane przez nas produkty są bardzo dobrze zabezpieczone, aby nie uległy uszkodzeniom podczas transportu.
Kupując na naszych aukcjach akceptujesz regulamin!!!