Za górami, za lasami w Czarodziejskim Świecie czekają na Was różne przygody. Na Zaczarowanej Mapie znajdziecie drogi, które poprowadzą Was w tajemnicze miejsca. Od Was zależy, którą drogę wybierzecie. Nie zawsze krótsza droga prowadzi szybciej do celu. W grze może uczestniczyć czterech podróżników. Zaczarowana kostka zdecyduje w jaki sposób będziecie poruszać się po mapie. Gdy pionek stanie na kolorowym polu gracz zdobywa: Moc Dobrą na polu złotym, Moc Złą na polu fioletowym. Zdobywając Moc pobieramy kartę w kolorze odpowiednim do zajętego pola. Potasowane karty powinny być ułożone koszulkami do góry: stos "złoty" i stos "fioletowy". Są trzy rodzaje czarodziejskiej mocy:
*słaba moc magiczna - karty z przedmiotami (jedna karta to jeden punkt)
*średnia moc magiczna - karty ze zwierzętami (jedna karta to 2 punkty)
*wielka moc magiczna - karty z postaciami (jedna karta to 3 punkty)
Karty złote:
1. Przedmiot - większa moc na przyszłość
2. Zwierzę - można posunąć pion do przodu o jedną złota kropkę lub zostać w miejscu i zachować kartę
3. Postać - można posunąć pion do przodu o dwie złote kropki lub zostać w miejscu i zachować kartę
Karty fioletowe:
1. Przedmiot - złą moc tego przedmiotu można zniszczyć przy pomocy złotej karty o takiej samej wartości punktowej co dany przedmiot; jeżeli gracz nie posiada złotej karty cofa swój pion na najbliższe pole fioletowe.
2. Zwierzę - złą moc zwierzęcia można zniszczyć przy pomocy dwóch złotych kart z przedmiotami lub jednej o takiej samej wartości co wylosowane zwierzę; jeżeli gracz nie posiada złotych kart cofa swój pion o dwa pola fioletowe.
3. Postać - jej siły tajemne można zniszczyć przy pomocy złotych kart, których wartość odpowiada wylosowanej karcie; jeżeli gracz nie posiada złotych kart cofa swój pion o trzy pola fioletowe.
Karta ze SMOKIEM może zastąpić każdą kartę (nie posiada wartości punktowej).
Wykożystane karty odkładamy na spód odpowiedniego stosu.
Grę rozpoczyna podróżnik, który pierwszy wyrzuci kostką jedynkę. Gdy wszyscy podróżnicy ukończą grę, należy policzyć ilość pozyskanych punktów w kartach. Dodając wartość kart należy pamiętać, że złote karty mają wartość dodatnią a fioletowe ujemną. Wygrywa ten podróżnik, który zdobył najwięcej Dobrej Mocy, czyli najwięcej punktów. Jeżeli zdarzy się remis - wygrywa ten podróżnik, który zakończył pierwszy podróż.
W skład gry wchodzą:
*dwa komplety kart (złote i fioletowe)
*jedna karta ze smokiem
*kostka do gry
*cztery pionki z bohaterami
*płyta CD, która nie jest zabawką
Wymagania sprzętowe:
-komputer PC lub MAC z odtwarzaczem Flash Player 6.0 lub wyższym
-system operacyjny: MacOS, Linux, Window 98/98SE/ME/2000/XP
-procesor: Intel Pentium II 200 (zalecany)
-pamięć operacyjna: 128 MB RAM (zlecana)
-karta graficzna: 16 MB
-karta dźwiękowa