Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WYPRZEDAŻ! CZAPKA CZAPECZKA CZESKA WZ.85 R.58

18-05-2015, 13:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6.99 zł     
Użytkownik MotoArmia
numer aukcji: 5324893936
Miejscowość wałcz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 18-05-2015 12:18:09
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

email: [zasłonięte]@moto-armia-online.pl
      tel. (+48) 500 - 286 - 365

Koszt wysyłki kurierem wyszczególniony przy każdej aukcji

Koszt wysyłki pocztą polską wyszczególniony przy każdej aukcji

 


Wysyłki pocztą polską realizujemy dwa razy w tygodniu w zależności od ilości zamówień, wysyłki kurierskie 24-48h
 Opis przedmiotu:
wyprzedaż!
12,99
6,99
czapka uszanka wz 85
rozm 58
nieocieplana


 
MASZ PYTANIA?!


NAPISZ :

[zasłonięte]@MOTO-ARMIA-ONLINE.PL

ZADZWOŃ :

( + 48 ) 500-[zasłonięte]-365

SKONTAKTUJ SIĘ PRZEZ

FACEBOOKA!

KLIKNIJ PONIŻEJ,

PRZEKIERUJE CIĘ Z

AUTOMATU!



REGULAMIN UŻYTKOWNIKA

MotoArmia


& 1. CECHY ŚWIADCZENIA Z UWZGLĘDNIENIEM PRZEDMIOTU ŚWIADCZEŃ I SPOSOBIE KOMUNIKACJI.

Firma Moto - Armia Sp.zo.o specjalizuje się w handlu pojazdami i wszelakimi artykułami pochodzenia wojskowego, jak również policyjnego.
Posiada koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, zezwalającą na zakup, obrót, demilitaryzację wszelkich wyrobów militarnych.

Sklep internetowy www.moto-armia-online-com.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.

Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.


& 2. DANE IDENTYFIKACYJNE.


KRS: 000[zasłonięte]8753; NIP: 765[zasłonięte]8604;REGON: 321[zasłonięte]979

Sąd rejestrowy : Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego


& 3. DANE KONTAKTOWE

Moto-Armia Sp.zo.o

Kilińszczaków 40 B

78-600 Wałcz

[zasłonięte]@moto-armia-online.pl

(+ 48)500-[zasłonięte]-365


& 4. DANE ADRESOWE (REKLAMACJE)


Moto-Armia Sp.zo.o

Kilińszczaków 40 B

78-600 Wałcz


[zasłonięte]@moto-armia-online.pl

(+ 48)500-[zasłonięte]-365


&.5 SPOSÓB SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1. Sklep umożliwia składanie zamówień na Towary w następujący sposób:

na stronie Sklepu (on-line), korzystając z procedury składania zamówienia,


2. Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.

3. Klient może złożyć zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych (tzw. zakupy bez rejestracji).

4. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki lub systemowego
wygenerowania faktury VAT lub paragonu fiskalnego.

5. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w Sklepie, w szczególności w zakresie ich ilości, kolorystyki, rozmiarów, a następnie
przejść do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji. .

6. Do momentu zatwierdzenia wyboru Towarów przyciskiem „Zamów i Zapłać” Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji Towarów
w zamówieniu, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub faktury. Zatwierdzenie przez Klienta zamówienia poprzez użycie przycisku
„Zamów i zapłać” jest równoznaczne z akceptacją obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy, o czym Klient zostaje
poinformowany bezpośrednio przed zatwierdzeniem zamówienia.

7. Zatwierdzenie przez Klienta zamówienia zgodnie z pkt 6 powyżej stanowi ofertę Klienta złożoną moto-armia-online.com.pl. co do zawarcia umowy
sprzedaży, zgodnie z treścią zamówienia, niniejszym oraz Regulaminem.

8. W momencie złożenia zamówienia zgodnie z pkt 6 powyżej Klient otrzyma na podany adres e-mail wiadomość zawierająca informacje
dotyczące złożonego zamówienia, ilości zamówionych Towarów, wartości zamówienia, wybranego rodzaju dostawy i płatności, czasu realizacji
zamówienia oraz danych teleadresowych Klienta, Sklepu a także informacje o procedurze składania reklamacji co do Towarów oraz o uprawnieniu
Klienta do odstąpienia od umowy sprzedaży. Wskazana wyżej stanowi potwierdzenie otrzymania przez Sklep oferty zakupu Klienta.

9. Sklep przesyła potwierdzenie przyjęcia lub odmowę przyjęcia oferty Klienta złożonej drogą elektroniczną lub telefonicznie („Potwierdzenie
realizacji i wysyłki zamówienia”) lub odmowę przyjęcia oferty Klienta, na wskazany przez niego adres poczty e-mail. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia
dochodzi do zawarcia między Klientem oraz Moto-Armia Sp. z o.o. umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.

10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem i złożonym przez Klienta zamówieniem.

11. Bez uszczerbku dla uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, Klient może zrezygnować z
zamówienia przed otrzymaniem od Sklepu potwierdzenia przyjęcia oferty zakupu, tj. przed otrzymaniem maila potwierdzającego przyjęcie
zamówienia do realizacji, o którym mowa w pkt 9 powyżej. W niniejszej sprawie Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem,
w tym możliwy jest kontakt drogą telefoniczną, z potwierdzeniem mailowym.

12. W przypadku wyboru przez Klienta innej formy płatności niż płatność „za pobraniem”, sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji
zamówienia w ramach umowy sprzedaży, w przypadku gdy: dane teleadresowe Kupującego są na tyle nieprecyzyjne, że uniemożliwiają dostawę towaru,
lub płatność za zamówienie nie została uiszczona w czasie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.

& 6. CENA

Ceny podane na stronie www.moto-armia-online.com.pl są cenami brutto, przy zakupie większej ilości produktów ceny na finalnym zamówieniu
są sumowane, objęte podatkiem VAT (zamówienie finalne uwzględnia koszt wysyłki wraz z VAT'em) .


& 7. CENA ZA POŁĄCZENIE


Opłata za połączenie pobierana jest według stawek danego operatora.


& 8. SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY


Przedpłata na konto ( na przelew czekamy do 7 dni roboczych, w sytuacjach losowych prosimy o kontakt w celu przesunięcia terminu )

Moto-Armia

Kilińszczaków 40 B

78-600 Wałcz

nr konta 86 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]8470002 [zasłonięte] 011504

( w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko osoby zamawiającej wraz z nr zamówienia )


Przesyłka za pobraniem

Klient wybierający takową formę dostawy dokonuje płatności bezpośrednio u przewoźnika tj. w zależności od wyboru Pocztex, DPD


Odbiór osobisty / płatność gotówką przy odbiorze ( uprasza się o uprzedni kontakt telefoniczny )

UWAGA! INNY ADRES !

ul. Wojska Polskiego 109 L

78-600 Wałcz


& 9. REKLAMACJE


Podstawa reklamacji: rękojmia

Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

Podstawowe przesłanki odpowiedzialności sprzedawcy:

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z
przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży.
W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli:

nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do
takiego jej przeznaczenia;

została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

Sprzedany Produkt ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez
Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od
Sprzedawcy.


Zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej,
jak i drugiej grupy uprawnień:

1)grupa : obniżenie ceny / zwrot pieniędzy


Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość
obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z
Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży,
jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej
usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie
produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze
sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.


Jeżeli spośród sprzedanych Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu,
uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych.


2) Grupa: naprawa/wymiana


Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić
Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest
niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności
Produktu z Umową Sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych
(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:



http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.


Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń:


Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego
w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy
powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów
(m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym
numerem infolinii konsumenckiej 800 [zasłonięte] 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email [zasłonięte]@dlakonsumentow.pl.

& 10. ODSTĄPIENIE OD UMOWY


Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość
(np. w sklepie internetowym) umowę uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są do zwrotu wzajemnych świadczeń. Sprzedawca nie później
niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez przedsiębiorcę oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy) zwraca wszystkie dokonane przez klienta płatności.


1) Konsument powinien w ciągu 14 dni od doręczenia produktu złożyć na piśmie oświadczenie;


2) Konsument ma obowiązek zwrócić zakupiony towar niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o
odstąpieniu od umowy;

Firma zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, klient może także odstąpić od umowy:

1) przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy;

2) przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej firmy;

Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie
zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny
do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował klienta o prawie odstąpienia od umowy
zgodnie z wymogami art. 12 ust. 1 pkt 9.


&. 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Dane osobowe Klientów podawane podczas rejestracji w Sklepie są przetwarzane przez Moto-Armia Sp. z o.o. wyłącznie w celu realizacji zamówień,
mogą być także przetwarzane w celach marketingowych, o ile Klient wyrazi na to zgodę w odrębnym oświadczeniu. Klientowi przysługuje prawo
uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania zezwolenia na ich przetwarzania lub żądania ich
usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem przepisów prawa albo są już zbędne
do realizacji celu
, dla którego zostały zebrane, oraz prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych.

Brak akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu uniemożliwia zakup Towarów oferowanych przez Sklep. Sklep umożliwi Klientowi zapoznanie się z Regulaminem przy składanym zamówieniu.
Do umowy sprzedaży produktów w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.

W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub przepisów innych aktów prawnych
mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu.
Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś na naszych aukcjach,
sprawdź nasze drugie konto, kliknij poniżej