Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wyposazona r1 rn22 2013 nie zx10r, rsv, bmw, gsxr

04-07-2014, 17:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 500 zł     
Użytkownik marider
numer aukcji: 4352046112
Miejscowość bialystok
Wyświetleń: 528   
Koniec: 04-07-2014 17:22:31

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2009
Przebieg (km): 18437
Pojemność silnika: 751 - 1000ccm
Moc silnika (KM): 200
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Kupiony w salonie, Sprowadzony
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Witam,

 

sprzedam moją unikalną  Yamahę  YZF-R1 2009 rok po lifcie na 2013 (sprzęt jest doskonale znany użytkownikom r1-forum.pl jako „Projekt Rn22”).

 

Motocykl kupiłem w oryginale BEZ DODATKÓW w 2010 roku w UK więc mam ją już 4 lata. R1ka cały czas jest na moich angielskich numerach - zrobione są tłumaczenia, badania techniczne do 04.04.2015 i OC do 14.04.2015. Koszt zarejestrowania w Polsce to 165zl Urząd Skarbowy i 197zl pierwsza rejestracja czyli niecałe 370zl, żadnych dodatkowych opłat tj. 2% skarbówki / = 650zl/ czy odpisywania faktur VAT (motocykl prywatny, nie od handlarza). 


Z wyposażenia jakie dorzucam do r1:

- przednia owiewka i lampa od nowszego modelu 2013 (elementy nowe, patrz niżej),
- boczne owiewki z rocznika 2010 (góra i dół),

- nakładka airboxa która kolorystycznie bardziej pasuje do nowszego wyglądu,
- niebieski korek wlewu oleju Lightech (pod kolor r1),
- śruby Dzus fasteners/ślimaki do szybkiego zdejmowania owiewek bocznych,
- pełny komplet crashpadów (oryginalne boczne YEC + dolne sprzęgłowe + przednia oś),
- rolki Microna pod tylny stojak,
- nakładka tył zamiast siedzenia pasażera - Yamaha GYTR (oryginał),
- antypoślizgowy pokrowiec na siedzenie pasażera (+ oczywiście siedzenie),
- lepsze i mocniejsze żarówki w lampach (Osram Night Racer Plus),
- Graves smog block offs (+ oryginalny zdemontowany AIS),
- regulatory napięcia wstępnego sprężyn Pazzo Racing,
- niebieskie stalowe przewody HEL (przód i tył),
- wyższa sportowa szyba Fabbri z garbem,
- przednia zębatka Sunstar 16T,
- tylna złota zębatka Supersprox 47T (plus większa AFAM 49T i oryginalna jak znajdę),
- tuningowe sprężyny Barnett w sprzęgle + Graves Clutch Kit (fabryczne sprzęgło w RN22 to pomyłka),
- tylne ledowe kierunkowskazy Yamaha GYTR (oryginał),
- przednie ledowe kierunkowskazy Greggs,
- elektroniczny przerywacz kierunkowskazów CustomLed,

- osłona chłodnicy R&G,
- mocowanie tablicy rejestracyjnej R&G (z podświetleniem),
- profesjonalnie przerobiony fabryczny dekat (tłumiki oryginalne),
- filtr powietrza K&N (świeżo po serwisie + oryginalny filtr powietrza gratis),
- nalepki 3D firmy MOTOGRAFIX na całym moto dla ożywienia kolorów,
- nalepki carbonowe na wlewie paliwa + górna polska,

- oryginalny tankpad Yamaha GYTR,

- skalibrowany prędkościomierz pokazujący prędkość rzeczywistą z dokładnością +/- 1km/h,

- oczywiście odblokowane ECU z dopracowaną mapą paliwa /zielony wykres/ itd - bezcenne - jeśli ktoś chce mogę dodatkowo uruchomić quickshifter (sam czujnik za dopłatą).

 

WAŻNE: jest to wersja Europejska o pełnej mocy a nie skastrowana do marnych 145KM Yamaha R1 z USA ( to nie żart). 

 

Poniżej jest jeden z moich wykresów z hamowni jako dowód że nie wciskam bajek - moc i moment obrotowy to wartości pomiarowe NA TYLNYM KOLE (na silniku jest ok 200KM). Wykres niebieski przedstawia fabryczna europejska rn22 (pomiar mojej r1 zanim zacząłem modyfikacje), wykres zielony po odmuleniu motocykla i dopracowaniu paru rzeczy:

 

 

Suma powyższych dodatków wynosi ok 9000zl + całkowicie nowy przód po lifcie na AD 2013 dają w sumie ponad 12 000 zl TYLKO w tym co wyżej. Ceny możecie sobie posprawdzać w necie - specjalnie podałem nazwy producentów dla tych którzy myślą że tuningowe części kupuje się za grosze bądź znajduje na śmietniku. Podsumowując myślę że bardziej doinwestowanej i zadbanej RN22 w Polsce nie znajdziesz (jak znajdziesz, to daj mi znać - z chęcią obejrzę).

Dla sokolich oczu odpowiem na nurtujące pytania z góry - oryginalne szare felgi wymieniłem na czarne z czerwonymi paskami pod koniec 2011 (bardziej mi się podobają i mniej brudzą, dodatkowo wymienione zostały wszystkie łożyska i uszczelniacze) oraz na początku 2013 założyłem nowa przednią owiewkę i lampę z modelu 2013 który wizualnie bardziej mi pasuje (części NOWE z salonu, żadne lepione używki itp. itd, mam rachunki) - w Polsce komplecik taki kosztuje ok 6000zl. Natomiast starą lampę, czachę oraz oryginalne boki AD2009 w stanie idealnym sprzedałem na Allegro i poszły jak woda - mam zdjęcia. Tak wyglądała moja R1 jeszcze 3 miesiące temu (teraz jest bez 3/4 Akrapovica, setów Gillesa, kół Marchesini, pełnego Bazzaza itd):

 

 


Przebieg oryginalny 18437km /i rośnie/ - jak widać przez 4 lata przejechałem niewiele, m.in. sezon AD 2012 wypadł całkowicie ze względu na 2 operacje kolana= pamiątka po mojej poprzedniej rn19. Z minusów jak na każde używane moto przystało - kilka drobnych rys na wahaczu i 2 małe wgniotki na oryginalnym zbiorniku paliwa przy wlewie których nawet nie robię (pamiątki po starej babie która w 2011 wlazła mi pod kola - mam dokumentację z Policji i Prokuratury). Klocki, tarcze, łańcuch - wszystko oryginalne i w stanie bdb, nowe opony Qualifier Q2 założone w ubiegłym sezonie: przednia opona OK, tył jeszcze polata ale czas pomyśleć o wymianie, silnik chodzi jak zegarek, sprzęgło jeszcze lepiej, technicznie i wizualnie r1 w stanie BDB+ (nowe są w salonie). Motocykl jeżdżony po ulicach, czasem jakaś dalsza turystyczna traska, nigdy nie był malowany ani kombinowany, wszystkie owiewki i nalepki są oryginalne! Olej od nowości - Motul 300v 10w40 z filtrem K&N, płyny chłodniczy i hamulcowy RBF 660 wymieniałem pod koniec ubiegłego sezonu kiedy zawsze robię serwis zamiast wiosną stać w kolejkach. Yamaha oczywiście jest po akcji serwisowej wymiany napinacza rozrządu - udokumentowane w ASO. Z dodatków dorzucam też kupującemu nowy filtr oleju K&N, komplet zapasowych oryginalnych klocków hamulcowych (przód/tył) plus oczywiście pełną dokumentację motocykla, oryginalny owners manual, oryginalny zestaw kluczy pod siedzeniem i 2 kluczyki (czarny i czerwony) oraz jeszcze kilka innych tuningowych gratisów jako niespodziankę.


Na oględziny motocykla zapraszam w tygodniu bądź w sobotę do serwisu ASO Yamaha / Gres Białystok/ lub przez dowolnego mechanika czy "speca" jakiego ze sobą zabierzecie do pomocy. Transport mogę załatwić po kosztach paliwa, natomiast jeśli będzie słoneczna pogoda mogę odstawić sprzęt pod dom czy na oględziny w Waszym ulubionym i zaufanym serwisie gdziekolwiek w Polsce /byle mechanik był dobry i doświadczony/.

Szczegółowe zdjęcia r1 lub wybranych elementów mogę przesłać na email. Daruj sobie stracony czas, nerwy, kasę wydaną na wycieczki po Polsce żeby obejrzeć kolejnego trupa i przyjedź po zadbaną, dobrze wyposażoną Rn22 w rozsądnej cenie. Dla niedowiarków na motocykl daję gwarancję i jestem pewny że nowy właściciel będzie bardzo z r1 zadowolony jak każdy z ludzi, którzy kupowali ode mnie moje ex-motocykle w przeciągu ostatnich kilkunastu lat.

 


Cena 32 500 zł


Powód sprzedaży – po 4 latach w siodle rn22 czas na zmiany i mam już następny nowy motocykl w garażu.


Kupujesz pewną r1 od doświadczonego motocyklisty z pasją.



Więcej informacji pod nr tel. 501[zasłonięte]074

 

(w godz. 9-21, nie odpisuję na smsy).


Za oferty typu „dam 30 i zabieram” tudzież mój zmarnowany czas – dziękuję z góry i życzę szczęścia w dalszych poszukiwaniach dobrej i wycackanej rn22,

zwłaszcza w Polsce. Znam się na motocyklach bdb i wiem co mówię :) 

  

Zapraszam na moje pozostałe aukcje (sprzedaję też kurtki GYTR, buty Alpinestars, kask Shoei i kilka zapasowych czy tuningowych części które jeszcze mam do rn22).

gsxr 1000 750 zx10r zx10 cbr 1000rr bmw1000rr rn19 suzuki kawasaki honda panigale rc8