KAEM - SERWIS TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH I PALMTOPÓW
TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI Przedmiotem aukcji jest:
|
Oferujemy Państwu ekspresową naprawę wyświetlacza LCD wraz z ekranem dotykowym (digitizerem) w MIO P350, P550, c510 i c510e
W cenę naprawy wliczone są:
-oryginalny wyświetlacz wraz warstwa dotykową
-usługa wymiany
-gwarancja
Usługa wymiany wykonywana jest na poczekaniu, jej czas wynosi w zależności od stopnia uszkodzenia od 30 do 60 minut.
Posiadamy duże doświadczenie w serwisowaniu urządzeń firmy MIO
Wyślij do nas nawigację my dopasujemy odpowiedni LCD do serii twojego urządzenia, unikniesz dodatkowych kosztów, problemów i zaoszczędzisz czas.
Objawy uszkodzenia: Mio nie wyświetla obrazu (wyświetla niepełny lub rozlany)
Jeśli w Państwa urządzeniu uszkodzony jest ekran dotykowy (nie reaguje na dotyk, rozbita jest tylko pierwsza warstwa) - nie potrzebna jest wymiana całego wyświetlacza, wystarczy wymienić samą warstwę dotykową - sprawdź naszą ofertę.
Zamontowany przez nas wyświetlacz jest produktem oryginalnym, nie zamiennikiem. Nie jest też ekranem typu HQ
Jeśli nie jesteś pewny, co dokładnie jest uszkodzone w twoim urządzeniu, wyślij nam jego zdjęcie – [zasłonięte]@serwiskomorek.pl - DIAGNOZA GRATIS
Usługi wykonywane są w naszym serwisie w Krakowie, odwiedź nas osobiście lub skorzystaj z opcji wysyłki i wypełnij FORMULARZ ZLECENIA NAPRAWY
W przypadku wysyłki, możliwa jest również płatność za pobraniem - PŁACISZ PO NAPRAWIE.
Od wielu lat współpracujemy z firmą kurierską UPS, co zapewnia bezpieczną i ubezpieczoną przesyłkę.
W celu uzyskania możliwie najszybszej wymiany prosimy o wcześniejsze telefoniczne umawianie terminów.
Naszemu serwisowi zaufało już wielu klientów z całej Polski - sprawdź nasze komentarze.
Skorzystaj z naszego ponad 10-letniego doświadczenia serwisowego.
Na wykonaną usługę udzielamy Gwarancji!
Istnieje możliwość wymiany części w naszym serwisie - usługa dostępna na innych naszych
aukcjach.
Nasza firma prowadzi pełny zakres usług serwisowych dla telefonów GSM już ponad 10 lat
Zapraszamy do skorzystania z naszego doświadczenia.
|