Przedmiotem aukcji jest szybka do Samsunga Galaxy S3 i9300 wraz z usługą wymiany w naszym serwisie. Szybka dostępna w kolorze niebieskim, szarym i białym.
Szybka wykonana w technologii Gorilla Glass (hartowane szkło) montaż firmowym klejem LOCA Kafuter.
Szybę sklejamy z wyświetlaczem na całej powierzchni klejem akrylowym utwardzanym promieniami UV (LOCA) co zapewnia przejrzystość i kąty widzenia oraz działanie dotyku zgodne
z oryginałem (producent używa tej samej technologii).
Wyświetlacz w każdym przypadku razem ze starą pękniętą szybką demontujemy z ramy telefonu aby nową szybę jak najpoprawniej wypozycjonować względem wyświetlacza oraz aby grubość kleju była prawidłowa.
Nie uznajemy nakładania nowej szyby bez demontażu wyświetlacza, klej dostaje się dosłownie wszędzie. Kosztem szybszej usługi mamy wątpliwe wrażenia estetyczne (resztki kleju wydostają się przez jakiś czas ze szczelin).
Dzięki tej metodzie minimalizujemy także powstanie jakichkolwiek wad po utwardzeniu kleju (rozprężenia, wypchnięcie szybki itp.).
Należy unikać napraw w których wykonawca nie używa kleju UV oraz nie demontuje wyświetlacza.
Nie używając kleju UV ryzykujemy złe działanie dotyku, odblaski na wyświetlaczu a przede wszystkim uszkodzenie wyświetlacza pozbawionego warstwy amortyzującej w postaci kleju LOCA.
!!!!!WAŻNE!!!!!
1.) Podstawą wykonania usługi jest posiadanie telefonu z pękniętą szybką
2.) Telefon musi posiadać sprawny dotyk i wyświetlacz
3.) Telefon należy dowolną formą i na własny koszt dostarczyć do naszego serwisu (szczegóły poniżej)
4.) Jeśli telefon posiada więcej usterek należy wcześniej skonsultować zakres i koszt naprawy mailowo lub telefonicznie
Na naszą usługę udzielamy
12-miesięcznej gwarancji pisemnej!!!
Wystawiamy Faktury VAT na naprawę!
Czas wykonania usługi to 1-2 dni robocze od otrzymania urządzenia.
W szczególnych przypadkach jeśli mamy dużo zleceń czas może się wydłużyć max. o 1 dzień (informujemy o tym)
PROCEDURA ZAKUPU:
-Klikamy "Kup teraz" na wybranej ofercie
-Wypełniamy formularz płatności allegro
(bardzo ważne aby w tym momencie w opisie podać adres wysyłki zwrotnej oraz opis usterek)
-Wysyłamy telefon zapakowany bezpiecznie
(folia bąbelkowa+ pudełko) dowolnym przewoźnikiem na adres:
MILKOM
ul. Warszawska 152
05-300 Mińsk Mazowiecki
(do przesyłki należy także dołączyć karteczkę z danymi do wysyłki)
-Po otrzymaniu przesyłki przystępujemy do naprawy. Po naprawie
i kontroli jakości (całość 1-2 dni robocze) odsyłamy telefon kurierem GLS (ubezpieczona przesyłka) na podany adres. Jeśli wybrali Państwo przesyłkę pobraniową w formularzu za usługe płacą państwo kurierowi (inna jest także stawka przesyłki)
Wszelkie informacje po nr. 694 [zasłonięte] 181
(pon.-pt. 10.00-18.00)
Jesteśmy legalnie działająca firmą, naprawy zawsze potwierdzamy rachunkiem i pisemną gwarancją. Zawsze korzystamy tylko z jednego przewoźnika, nasze paczki są ubezpieczone.
|