Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wymiana szybka dotyk lcd Samsung Galaxy s2+ i9105

09-02-2014, 9:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 149 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 149 zł     
Użytkownik Milkom
numer aukcji: 3919581125
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Licytowało: 1    Wyświetleń: 86   
Koniec: 09-02-2014 09:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 



tel. 501 [zasłonięte] 813
tel. 694 [zasłonięte] 181






Kurier GLS
Przedpłata : 20,00 PLN
Pobranie : 25,00 PLN


Przedmiotem aukcji jest szybka do Samsunga Galaxy S2 Plus i9105 wraz z usługą wymiany w naszym serwisie. 
Szybka dostępna w kolorze niebieskim i białym.



 

Szybka wykonana w technologii Gorilla Glass (hartowane szkło) montaż firmowym klejem LOCA Kafuter. 

 

Szybę sklejamy z wyświetlaczem na całej powierzchni klejem akrylowym utwardzanym promieniami UV (LOCA) co zapewnia przejrzystość i kąty widzenia oraz działanie dotyku zgodne

z oryginałem (producent używa tej samej technologii).

 

Wyświetlacz w każdym przypadku razem ze starą pękniętą szybką demontujemy z ramy telefonu aby nową szybę jak najpoprawniej wypozycjonować względem wyświetlacza oraz aby grubość kleju była prawidłowa.

Nie uznajemy nakładania nowej szyby bez demontażu wyświetlacza, klej dostaje się dosłownie wszędzie. Kosztem szybszej usługi mamy wątpliwe wrażenia estetyczne (resztki kleju wydostają się przez jakiś czas ze szczelin).

Dzięki tej metodzie minimalizujemy także powstanie jakichkolwiek wad po utwardzeniu kleju (rozprężenia, wypchnięcie szybki itp.).

 

 

 

!!!!!WAŻNE!!!!!

1.) Podstawą wykonania usługi jest posiadanie telefonu z pękniętą szybką

2.) Telefon musi posiadać sprawny dotyk i wyświetlacz

3.) Telefon należy dowolną formą i na własny koszt dostarczyć do naszego serwisu (szczegóły poniżej)

4.) Jeśli telefon posiada więcej usterek należy wcześniej skonsultować zakres i koszt naprawy mailowo lub telefonicznie

 

  Na naszą usługę udzielamy

12-miesięcznej gwarancji pisemnej!!!

 

Czas wykonania usługi to 1-2 dni robocze

 

 

 

PROCEDURA ZAKUPU:

-Klikamy "Kup teraz" na wybranej ofercie

-Wypełniamy formularz płatności allegro

(bardzo ważne aby w tym momencie w opisie podać adres wysyłki zwrotnej oraz opis usterek)

-Wysyłamy telefon zapakowany bezpiecznie

(folia bąbelkowa+ pudełko) dowolnym przewoźnikiem na adres:

 

MILKOM

ul. Warszawska 152

05-300 Mińsk Mazowiecki

 

(do przesyłki należy także dołączyć karteczkę z danymi do wysyłki)

 

-Po otrzymaniu przesyłki przystępujemy do naprawy. Po naprawie

i kontroli jakości (całość 1-2 dni robocze) odsyłamy telefon kurierem GLS (ubezpieczona przesyłka) na podany adres. Jeśli wybrali Państwo przesyłkę pobraniową w formularzu za usługe płacą państwo kurierowi (inna jest także stawka przesyłki)

 

Wszelkie informacje po nr. 694 [zasłonięte] 181 

(pon.-pt. 10.00-18.00)