Jeżeli twój iPhone 5S uległ jednemu lub kilku z uszkodzeń opisanych poniżej, możesz skorzystać z opcji wymiany go na nowe urządzenie o takich samych parametrach i kolorze.
Z uwagi na regulacje prawne poszczególnych regionów świata, możliwość wymiany iPhone może być ograniczona na terenie Polski.
W celu weryfikacji możliwości wymiany Twojego urządzenia, wyślij do nas e-mail z numerem seryjnym urządzenia. W odpowiedzi uzyskasz informację o możliwości wymiany lub jej braku. W przypadku braku weryfikacji nr seryjnego drogą elektroniczną możesz zostać obciążony kosztem diagnozy.
Uszkodzenia umożliwiające płatną wymianę:
-rozbita szyba przód
-rozbita szyba tył
-zalanie
-brak komunikacji z iTunes
-uszkodzone złącze dokujące
-uszkodzony głośnik lub mikrofon
-uszkodzony port Audio Jack
-uszkodzony czujnik zbliżeniowy
-wygięta obudowa
-brak możliwości włączenia urządzenia
Wszystkie inne uszkodzenia należy najpierw konsultować z naszym serwisem.
Uszkodzenia uniemożliwiające płatną wymianę:
-urządzenie jest rozmontowane
-brakujące części wewnątrz urządzenia
-nie autoryzowane modyfikacje urządzenia
-w urządzeniu zainstalowane są nie oryginalne elementy
W celu zgłoszenia sprzętu do serwisu należy:
1. Zapoznać się z regulaminem świadczenia usług serwisowych iMad - dostępny po kliknięciu tutaj.
2. Dla urządzeń z systemem iOS 7 prosimy o wyłączenie funkcje "Find My iPhone / iPad / iPod" *
3. Wypełnić i podpisać formularz dostępny po kliknięciu tutaj. Formularz należy dołączyć do przesyłki.**
4. Bezpiecznie zapakowane urządzenie wysłać na adres:
iMad S.C.
ul. Św. Filipa 13
31-150 Kraków+48 (12)[zasłonięte]341 41
numer klienta UPS: 319E0X
lub
iMad S.C.
ul.Nowy Świat 4
00-497 Warszawa+48 (22)[zasłonięte]625 20
numer klienta UPS: Y3113F
Oferujemy również ubezpieczony transport urządzenia w obie strony w cenie 40 zł brutto.
W tym celu należy zamówić kuriera w firmie UPS pod nr telefonu +48 (22)[zasłonięte]489-48 na koszt odbiorcy wybierając usługę standardowego transportu (UPS Standard ). Wybranie innej opcji niż standardowa będzie skutkować pobraniem dodatkowych opłat od wysyłającego. Paczkę należy ubezpieczyć na kwotę równą wartości urządzenia (maksymalnie 10000zł). W przypadku braku ubezpieczenia przesyłki firma iMad nie odpowiada za szkody powstałe w czasie transportu.
Po otrzymaniu przez nas przesyłki na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana informacja o przyjęciu sprzętu do serwisu oraz możliwościach śledzenia statusu naprawy.
W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia gwarancyjnego lub odstąpienia od naprawy pogwarancyjnej oprócz kosztów transportu klient ponosi koszty diagnozy w równowartości 123zł brutto lub 60zł brutto (iPod, iPad, iPhone).
* - Niewyłączona usługa "Find My iPhone / iPad / iPod" może skutkować wydłuzeniem czasu pobytu sprzętu w serwisie i wymaga podania hasła do Apple ID.
** - Zgłoszenia bez wypełnionego formularzą nie będą rozpatrywane.